Bandidos-Pelle Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Vel, i det siste har det kommet mange "film-selskap", og en av dem er Toxic Productions. De har laget en film, hvor det er rett og slett helt latterlig dårlige triks, og vi har derfor gjort narr av dem. Aller først, gangster-filmen til Toxic Productions Så er det vår Jackass parodi, inspirert av dem! Eh. Lenke til kommentar
vorbis Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 (endret) Genialt! Syns forresten den av toxic prod. var dritt dårlig: Parodien var bra: (er det noen som kan bekrefte eller avkrefte om det var Singsaker skole i Trondheim vi så i bakgrunnen?) Edit: "du må ikke gjøre det hvis du ikke vill åsså!!! Hvis du ikke vil, så gjør du det ikke!" Edit 2: Carsten, fikk du vondt når du hoppe på det treet eller? Endret 12. mai 2004 av vorbis Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2004 Genialt! Syns forresten den av toxic prod. var dritt dårlig: Parodien var bra: (er det noen som kan bekrefte eller avkrefte om det var Singsaker skole i Trondheim vi så i bakgrunnen?) Vel, har hørt at Toxic Productions holder til i Trondheim - midtbyen. Kan det stemme? Lenke til kommentar
Togo Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 vorbis: Jau, var det jeg trodde også. Jeg har bare en ting å si til film nr. 1: Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Var den første filmen ment seriøst eller? Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 haha kongebra c_u_m8 den første var jo bare møkk, kan jo ikke vært ment seriøst? Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 haha kongebra c_u_m8 den første var jo bare møkk, kan jo ikke vært ment seriøst? Begge var møkk, men den andre var morsom siden det var en parodi Holder Toxic til på forumet her? Liker dere ikke konkurranse? Lenke til kommentar
lperik Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 virkelig dritræva begge to ja Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 (endret) *******Borte****** Endret 24. februar 2006 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Fin-fin parodi, bra at det er andre som ser sterkt ned på slike elendige, pysete Jackass-rip off'er!! Lenke til kommentar
TDK Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 har brukt en stund på og se igjennom filmene på sidene deres, jeg sier bare en ting: Veldig bra lagd. De slosskampene og skype bølleringingen var sykt bra! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 har brukt en stund på og se igjennom filmene på sidene deres, jeg sier bare en ting: Veldig bra lagd. De slosskampene og skype bølleringingen var sykt bra! Såååå enig, så enig! Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Dette er gutter med fantasi. fortsett sånn Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Digga fotball greia på slutten der. Knall Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 Heh, så kult at dere likte det. Vi er nokså uprofesjonelle, så ros og ris er alltid velkommen. Dritkult at dere likte det! Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Vil bare si Carsten, at Nils Arne Eggen parodien, var den dårligste parodien jeg noengang har hørt, rett og slett ræva Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå