Gå til innhold

Geforce 2 GTS deluxe virker ikke mere!

Anbefalte innlegg

Jeg skal selge mit 9600, og kjøpe x800pro men i mellomtiden skal jeg bruke mit gode gammle geforce 2 GTS deluxe kort...

Men når jeg putter det i AGP slotten kommer det ikke bilde fram.. :scared:

men det virket helt fint før jeg kjøpte nytt hk..

Er det noe jeg skal gjøre f.eks i bios før jeg putter geforce kortet i..?

Endret av Even89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ike tenk så mye på det først du, prøv å slå av fastwrite

og siden du bytter merke/produsent, så bør du minst slette alt av gamle drivere og legge inn nye, helst formatere

Kroppen har byttet HK og dermed bør man sjekke kompatiliteten på AGP-

port ;)

Lenke til kommentar
uansett om det er 2 eller 4x, så vil det korte uansett funke i en 8x agp-slot. er du sikker på at det kortet funker? kanskje du burde prøve det i en annen pc?

Skjermen opfører seg helt normalt når jeg booter men bilde kommer ikke og

vifta på kortet går...

hmm.. Alle andre pc'er i huset har det samme motherboard så det vil nok ikke virke på dem.. ;)

Lenke til kommentar
uansett om det er 2 eller 4x, så vil det korte uansett funke i en 8x agp-slot. er du sikker på at det kortet funker? kanskje du burde prøve det i en annen pc?

Nix, nix, nix. Har du noengang prøvd??? Men dersom han har AGP 4X-kort, skal det gå fint.

Lenke til kommentar

Nix, nix, nix. Har du noengang prøvd??? Men dersom han har AGP 4X-kort, skal det gå fint.

jepp. har prøvd et TNT2-kort i min egnen pc med en 8x agp.

jeg synes du burde prøve kortet i en av de andre pc'ene, bare for og sjekke om det er kortet som er gåen. da får du jo utelukket en mulighet.

Lenke til kommentar

jeg synes du burde prøve kortet i en av de andre pc'ene, bare for og sjekke om det er kortet som er gåen. da får du jo utelukket en mulighet.

:blush: Oi! Hvilket chipset har du på hovedkortet? :roll:

Lenke til kommentar

:blush: Oi! Hvilket chipset har du på hovedkortet? :roll:

MSI KT4V KT400. det funket på den pc'n med det hovedkortet da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...