Even89 Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 (endret) Jeg skal selge mit 9600, og kjøpe x800pro men i mellomtiden skal jeg bruke mit gode gammle geforce 2 GTS deluxe kort... Men når jeg putter det i AGP slotten kommer det ikke bilde fram.. men det virket helt fint før jeg kjøpte nytt hk.. Er det noe jeg skal gjøre f.eks i bios før jeg putter geforce kortet i..? Endret 12. mai 2004 av Even89 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Kan hende kortet ikke har støtte for fastwrite ? Lenke til kommentar
Even89 Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2004 Kan hende kortet ikke har støtte for fastwrite ? Skal jeg bare slå av fastwrite i bios..? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Kan hende kortet ikke har støtte for fastwrite ? Skal jeg bare slå av fastwrite i bios..? Jepp ! og sjekk her om du har riktig AGP port vs. skjermkort: http://www.ertyu.org/~steven_nikkel/agpcompatibility.html Altså 3.3v kontra 1.5v port ? Lenke til kommentar
Even89 Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2004 Kan hende kortet ikke har støtte for fastwrite ? Skal jeg bare slå av fastwrite i bios..? Jepp ! og sjekk her om du har riktig AGP port vs. skjermkort: http://www.ertyu.org/~steven_nikkel/agpcompatibility.html Altså 3.3v kontra 1.5v port ? Hvordan sjekker jeg det? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 ike tenk så mye på det først du, prøv å slå av fastwrite og siden du bytter merke/produsent, så bør du minst slette alt av gamle drivere og legge inn nye, helst formatere Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 ike tenk så mye på det først du, prøv å slå av fastwriteog siden du bytter merke/produsent, så bør du minst slette alt av gamle drivere og legge inn nye, helst formatere Kroppen har byttet HK og dermed bør man sjekke kompatiliteten på AGP- port Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 å da så, han sa det funka føre han kjøpte xt kortet, så jeg trodde han hadde samme HK hele tida Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Jeg vedder på at det er AGP-slotten ja. Du har nok et AGP 2X grafikk-kort, og en AGP 8X-slot vil simpelthen ikke spise et sånt et.... Lenke til kommentar
pett Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 hm, har et gf2 gts, synes å huske det er agp 4x... kjører det i abit nf7-s 2.0, funker helt greit i 8x agp port.... Lenke til kommentar
Krezzo Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 uansett om det er 2 eller 4x, så vil det korte uansett funke i en 8x agp-slot. er du sikker på at det kortet funker? kanskje du burde prøve det i en annen pc? Lenke til kommentar
Even89 Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2004 uansett om det er 2 eller 4x, så vil det korte uansett funke i en 8x agp-slot. er du sikker på at det kortet funker? kanskje du burde prøve det i en annen pc? Skjermen opfører seg helt normalt når jeg booter men bilde kommer ikke og vifta på kortet går... hmm.. Alle andre pc'er i huset har det samme motherboard så det vil nok ikke virke på dem.. Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 GeForce 2 GTS'et mitt er et 4x AGP kort, så vidt jeg vet, så da ville jeg tro at de teoretisk sett også skulle gå med den AGP-porten der Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 uansett om det er 2 eller 4x, så vil det korte uansett funke i en 8x agp-slot. er du sikker på at det kortet funker? kanskje du burde prøve det i en annen pc? Nix, nix, nix. Har du noengang prøvd??? Men dersom han har AGP 4X-kort, skal det gå fint. Lenke til kommentar
stigen1 Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Her står det litt om AGP. Tar ikke jeg helt feil er HK med 8x bakover kompatibelt med 4x, og 4x til 2x. Hvis dette er et AGP 4x så skal det vel gå greitt! Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Her står det litt om AGP. Tar ikke jeg helt feil er HK med 8x bakover kompatibelt med 4x, og 4x til 2x. Hvis dette er et AGP 4x så skal det vel gå greitt! Jeg har et likt kort og det er 4x agp. Lenke til kommentar
Krezzo Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 uansett om det er 2 eller 4x, så vil det korte uansett funke i en 8x agp-slot. er du sikker på at det kortet funker? kanskje du burde prøve det i en annen pc? Nix, nix, nix. Har du noengang prøvd??? Men dersom han har AGP 4X-kort, skal det gå fint. jepp. har prøvd et TNT2-kort i min egnen pc med en 8x agp. jeg synes du burde prøve kortet i en av de andre pc'ene, bare for og sjekke om det er kortet som er gåen. da får du jo utelukket en mulighet. Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 uansett om det er 2 eller 4x, så vil det korte uansett funke i en 8x agp-slot. er du sikker på at det kortet funker? kanskje du burde prøve det i en annen pc? Nix, nix, nix. Har du noengang prøvd??? Men dersom han har AGP 4X-kort, skal det gå fint. jepp. har prøvd et TNT2-kort i min egnen pc med en 8x agp. jeg synes du burde prøve kortet i en av de andre pc'ene, bare for og sjekke om det er kortet som er gåen. da får du jo utelukket en mulighet. Oi! Hvilket chipset har du på hovedkortet? Lenke til kommentar
Krezzo Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 uansett om det er 2 eller 4x, så vil det korte uansett funke i en 8x agp-slot. er du sikker på at det kortet funker? kanskje du burde prøve det i en annen pc? Nix, nix, nix. Har du noengang prøvd??? Men dersom han har AGP 4X-kort, skal det gå fint. jepp. har prøvd et TNT2-kort i min egnen pc med en 8x agp. jeg synes du burde prøve kortet i en av de andre pc'ene, bare for og sjekke om det er kortet som er gåen. da får du jo utelukket en mulighet. Oi! Hvilket chipset har du på hovedkortet? MSI KT4V KT400. det funket på den pc'n med det hovedkortet da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå