Gå til innhold

oppgradering av firmware

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har en 6600 som jeg kjøpte i england.Lurte på om det koster noe med en firmware oppgradering?Og en annen ting.går det an å laste ned en norsk ordbok til å skrive meldinger med?

Er gratis å oppgradere firmwaren.

Hvis det blir noe problemer med å oppgradere gratis kan du si at den har et problem med ettellerannet, så reparerer de det gratis på garantien.

Lenke til kommentar
Jeg har en 6600 som jeg kjøpte i england.Lurte på om det koster noe med en firmware oppgradering?Og en annen ting.går det an å laste ned en norsk ordbok til å skrive meldinger med?

Er gratis å oppgradere firmwaren.

Hvis det blir noe problemer med å oppgradere gratis kan du si at den har et problem med ettellerannet, så reparerer de det gratis på garantien.

selv om eg kjøpte an i england?tror eg har noe feil på skjermen.en hvit prikk

Lenke til kommentar
men firmwaren e alltig gratis eller??

Når den er innenfor garanti-tiden (nokia 1 år) ja.

Hvis den er utenfor garanti-tiden, men innenfor kjøpslovsfristen (2 eller 5 år, det får rettsalen bedømme) er det også gratis, men da er det butikken du må henvende deg til, og det funker ikke siden din er kjøpt i england.

Lenke til kommentar

Du kan gå til en virkensomhelst Nokia forhandler/verksted Norge å få garantijobber fikset.. Det er ikke butikken som stiller garantien, det er det Nokia som gjør.

MEN.. Du må ha med deg kvitteringen...

Endret av eplekjeks
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...