BoardkilL Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Gamer.no har i år sendt Erling Ellingsen og Kjetil Aakvik Gogstad til Los Angeles for å dekke verdens største spillmesse. Som en liten ekstra bonus vil de skrive reisebrev om selve turen og spe litt på med nyheter de ikke får plass til i andre artikler. Her er del to. Les artikkelen her Lenke til kommentar
ttt Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 det høres ut som dei har det artig. høres ut som dei har fått litt for mykje sol, når dei bruker fritida si på å gå rundt på ein gravplass. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Høres bra ut. Hva gjorde egentlig Muhammed Ali der? Promoterte et boksespill eller.no? Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Hmm, selv om vi har lest det andre steder, synes jeg det er rart de ikke nevner XNA, de må da ha blitt imponert? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 (endret) Høres bra ut. Hva gjorde egentlig Muhammed Ali der? Promoterte et boksespill eller.no? vist du ser på bildet av han, så ser du at det står "representing Fight Night". så det var vel akkurat det han gjorde men han var der vel først og fremst for å skape oppmerksomhet. edit: link til bilde; http://www.gamer.no/bilder/annet/reisebrev...004/del_2/3.jpg Endret 12. mai 2004 av ttt Lenke til kommentar
Togo Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Ah, bilde ja. Så ikke på noen av bildene jeg. Da skjønner jeg. Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 (endret) bra skrevet gutter,bedre kan det ikke bli.. Endret 13. mai 2004 av Traxco Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 Hmm, selv om vi har lest det andre steder, synes jeg det er rart de ikke nevner XNA, de må da ha blitt imponert? Vi har en egen artikkel om XNA, dette er bare en liten oppsummering av aftenen. For detaljert informasjon om hva vi så der kan du se i artiklene vi publiserte derfra Alt er å finne i E3-seksjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg