Cowboystrekk Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 jeg lager filmer satt sammen av video og bilder fra digitalkamera, jeg har nå tenkt å kjøpe meg ny pc og da med en dvd-brenner. det jeg lurer på er imidlertid om det er dvd+ eller dvd-plater som fungerer best på vanlige dvd-avspillere? hørte noe før om at det stort sett var bare dvd-plater som ble brukt i vanlige dvd-filmer, er det tilfelle? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 + virker på de spillerne jeg har prøvd. Mener å ha lest at - er mest kompatibelt, mens + også virker på minst 80% av alle spillere. Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Stemmer nok det. Alle tar DVD-R, mens det finnes noen spillere som ikke tar DVD+R. Blant de som har problemer med +R er de fleste modellene fra Toshiba og noen modeller fra Pioneer. Uansett er det neppe noen nye spillere som har problemer med noen av formatene, men hvis du vil være sikker er det nok best å bruke -R. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Sjekk dvdrhelp.com så er du sikker på hva spilleren din kan ta av formater Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå