jossy Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 (endret) Passer dette sammen? NEC DVD-brenner IDE ND-2500A, Bulk DVD+R/+RW og DVD-R/-RW -------------------------------------------------------------------------------- AMD Athlon 64 3200+ 2.0 GHz Socket 754, 1 MB cache, OEM -------------------------------------------------------------------------------- MSI K8N NEO Platinum Edition S754 nForce3 250GB,SATA,Dual-GbLAN,ATX,Raid -------------------------------------------------------------------------------- Sony Diskettstasjon 3,5" 1,44MB MPF-920 Floppydisk Intern -------------------------------------------------------------------------------- Maxtor DiamondMax Plus 9 200GB S-ATA 8MB cache 7200RPM -------------------------------------------------------------------------------- Chenbro Gaming Box Black/Silver 350W ATX12V SPI PSU, with PFC, PC61166 -------------------------------------------------------------------------------- TwinMOS PC3200 TwiSTER DDR 512MB CL2 Chip = WLCSP, (DDR-PC400MHz) -------------------------------------------------------------------------------- Microsoft IntelliMouse Explorer 4.0 PS/2 & USB, bulk -------------------------------------------------------------------------------- fUnc sUrface1030 dual-side Black Musmatte for Gamers -------------------------------------------------------------------------------- Labtec Standard Keyboard Retail PS/2 (Norsk) -------------------------------------------------------------------------------- Gainward GeForce 6800GT 256MB DDR3 AGP, "Ultra/2400 Golden Sample", Retail -------------------------------------------------------------------------------- Thermaltake Venus Silent Boost K8 A1838 Socket 754/940 Opteron/Athlon64 -------------------------------------------------------------------------------- Spire Kabinettvifte "CaseBlower" Quiet FD08025B1L3/4 80x80x25mm * 2 -------------------------------------------------------------------------------- Jeg er mest usikker på minnen jeg. Har hørt at det går med en minnebrikke fra TwinMOS men ikke to...hva mener dere? Takk for alle svar Endret 12. mai 2004 av jossy Lenke til kommentar
Purify Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Jeg er mest usikker på minnen jeg. Har hørt at det går med en minnebrikke fra TwinMOS men ikke to...hva mener dere? Det går i alle fall ikke uten hovedkort. Og jeg ville kjøpt annet minne, jeg har negative erfaringer med TwinMos @ AMD64. Lenke til kommentar
jossy Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2004 Jeg er mest usikker på minnen jeg. Har hørt at det går med en minnebrikke fra TwinMOS men ikke to...hva mener dere? Det går i alle fall ikke uten hovedkort. Og jeg ville kjøpt annet minne, jeg har negative erfaringer med TwinMos @ AMD64. Hehe...jeg glemte hovedkortet...det er lagt til nå....hvilken minne burde jeg ha?? Takk for svaret Lenke til kommentar
t0bben Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Ville valgt et annet hovedkort. Har dårlige erfaringer med MSI. For eksempel dette. Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Det korte fikk da greit bra kritikk på Anandtech Some will argue that with Socket 939 near, the K8N Neo will have a short life. We doubt that, simply because the K8N Neo is so good and Socket 754 will be around as a high-end socket now (and a value socket later) for at least another year. It also appears that MSI will have a very easy transition to a 939 design, since the Engineering is already done, and done very well, on the K8N Neo Platinum. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Ville valgt et annet hovedkort. Har dårlige erfaringer med MSI. For eksempel dette. Enig, kjøp Gigabyte K8NSP nForce3 250. Lenke til kommentar
jossy Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2004 Ville valgt et annet hovedkort. Har dårlige erfaringer med MSI. For eksempel dette. Enig, kjøp Gigabyte K8NSP nForce3 250. Jeg har bygget 2 maskiner med MSI! Alle har store problemer! Men denne gangen tror jeg virkelig de har skjerpet seg. Men jeg venter til det kommer en norsk test på det...noen som har funnet en norsk test? Si i fra Takk for alle svar Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 gigabyte har jeg selv gode erfaringer med, har dog heller aldri hatt problemer med msi regner med hovedkortene generelt blir bedre etterhvert som bios-oppgraderinger og nye chipset-drivere dukker opp... corsair,geil, kingston, crucial er minnemerker som få har problemer med, har bygd endel med twinmos selv og ikke hatt problemer. anbefaler deg å se i minne\hk guiden for a64 på prosessor-kategorien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå