greigster Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 1. "Skal kjøpe ny PC, hva med denne?" 2. "Hva er best, MS eller LINUX" 3. "Skal ha ADSL, hvem skal jeg velge?" 4. "det virker ikke, hva er galt?" (og ingen mer info). 5. "jeg knakk hovedkortet" tett i tet: 6. "hvilke distro er best..." 7. "hvorfor X er myye bedre enn Y" vel..dette er iallefall mine mest hatede.. ting jeg liker bedre: BRUK EMNE-TITTELEN max!! og: heia Viking Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 (endret) 1. "topp 5 av ubrukelige tråder, hvilke tråder hater du mest?" Endret 12. mai 2004 av TLZ Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Får si som jeg pleier. Hat er et veldig sterkt ord, skal veldig mye til før jeg bruker det om noe. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 (endret) Det finnes ikke dumme sprøsmål bare dumme svar er det noe som heter. Selv om ikke alle tråder er like bra formulert eller stiller "dumme spørsmål" hjelper det ikke å lage en tråd om topp 5 av ubrukelige tråder. Dette blir bare selvmotsigende. Endret 12. mai 2004 av Thorsen Lenke til kommentar
d00fen Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Møkkatråd dette her skal jeg si deg. Slik som stort sett alle andre tråder rundt i Off-Topic atm. =/ Fucka forum, og idiotiske mennesker. (med unntak:)) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 1. topp 5 av ubrukelige tråder, hvilke tråder hater du mest? 2. topp 5 av ubrukelige tråder, hvilke tråder hater du mest? 3. topp 5 av ubrukelige tråder, hvilke tråder hater du mest? 4. topp 5 av ubrukelige tråder, hvilke tråder hater du mest? 5. topp 5 av ubrukelige tråder, hvilke tråder hater du mest? Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Slike tråder som dette er verre enn alle du listet opp Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Fucka forum, og idiotiske mennesker. (med unntak:)) Ville gjort meg litt forsiktig med og si det der du.. Lenke til kommentar
d00fen Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Fucka forum, og idiotiske mennesker. (med unntak:)) Ville gjort meg litt forsiktig med og si det der du.. Hvorfor det? Jeg la til "med noen unntak" Lenke til kommentar
greigster Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 1. topp 5 av ubrukelige tråder, hvilke tråder hater du mest?2. topp 5 av ubrukelige tråder, hvilke tråder hater du mest? 3. topp 5 av ubrukelige tråder, hvilke tråder hater du mest? 4. topp 5 av ubrukelige tråder, hvilke tråder hater du mest? 5. topp 5 av ubrukelige tråder, hvilke tråder hater du mest? betyr det at jeg vant? jeg fikk iallefall 7 replies.. -noe som er 7 mer enn jeg har fått når jeg har spilt relevante spørsmål om f.eks nettverkstrøbbel.. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 betyr det at jeg vant?jeg fikk iallefall 7 replies.. -noe som er 7 mer enn jeg har fått når jeg har spilt relevante spørsmål om f.eks nettverkstrøbbel.. Stiller du spørsmålene i de rette forumene, med bra topic og spørsmålsstilling burde du får mer respons. Hvis du er en av de som skriver HELP plz help osv osv, hopper ihvertfall jeg glatt over den posten (har ikke sett hva du har postet tidligere, dette er kun ett eksempel, altså ikke kritikk til deg) Lenke til kommentar
greigster Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 betyr det at jeg vant?jeg fikk iallefall 7 replies.. -noe som er 7 mer enn jeg har fått når jeg har spilt relevante spørsmål om f.eks nettverkstrøbbel.. Stiller du spørsmålene i de rette forumene, med bra topic og spørsmålsstilling burde du får mer respons. Hvis du er en av de som skriver HELP plz help osv osv, hopper ihvertfall jeg glatt over den posten (har ikke sett hva du har postet tidligere, dette er kun ett eksempel, altså ikke kritikk til deg) jeg stiller alltid spørsmål i rett forum, med god info i topic'et.. hater teit bruk av topic! spesielt f.eks "det virker ikke, hva er galt"... skipper glatt alle poster med ubrukelig topic.. gidder ikke sløse tid på dem.. synes også denne tråden ble plassert rett.. "Off Topic" -> "Annet" .. kunne muligens vært "Søppel" også.. men det er en smakssak.. Greigster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå