nilka Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Amac.no relanseres Da amac.no startet opp i fjor somme fikk vi problemer med sykdom i arbeidstokken og oppdateringene kom ikke hurtig nok til at vi følte vi kunne fortsette. Nå er vi klare for relansering og håper gamle så vel som nye brukere vil komme til oss. Les artikkelen her Lenke til kommentar
DargarWhiteFang Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Lykke til! Antar at denne siden kommer å ta opp saker som I-pod vs. "andre" og slikt også? Lenke til kommentar
nilka Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2004 Jada vi regnet med at vi kommer til å få inn en del iPod-nyheter og tester her også. Vi prøver for tiden å få tak i en 3g iPod slik at vi kan få testet de nye gadgetene fra belkin og griffin. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Flott! Ser frem til mer Mac-stoff! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Selv om jeg ikke eier APPLE-enheter, så savnet jeg allikevel amac.no! Keep it going Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Amac har jo vært i live nå en liten stund. Go amac Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Mac støff is welcome!!! :party: Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Velkommen tilbake! Tør jeg spørre når det kommer et aMac skin til forumet? Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 knakelibrak-bra Du tok ordet ut av munnen min Lenke til kommentar
loring Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Flott tiltak denne siden! Ellers vil jeg anbefale http://www.mac1.no Er vel ikke noe galt i litt konkurranse, som jeg skjønner det har vært mellom disse to Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå