Purify Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 (endret) Hei Jeg har et Sapphire Radeon 9600Pro som jeg har flashet til XT. For et par uker siden, altså 4-5 uker etter flashinga, så begynte viftelyden å hakke. Dette gjelder mest i oppstart, og i små perioder på 1-2 minutter. Men likefullt irriterende. Jeg har fjernet alt av støv og lignende, uten effekt. RPM'en ligger på 1730 +/- 50. Da er tempen ca. 35* C i idle, og kommer gjerne opp mot 45* C etter en heftig runde med Q3, UT 2004 og lignende spill. Så det jeg da lurer på, er om noen vet hvordan jeg fjerner denne sinnsyke lyden? Lyden er utrolig høy, samtidig som den hakker. Takker for svar Endret 12. mai 2004 av Purify Lenke til kommentar
johanf Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Ta av vifta? Bytte den? Prøve en annen for å se om det er vifta eller om det er kortet som sender feil signal? _ johanf Lenke til kommentar
Purify Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2004 Ta av vifta? Bytte den? Prøve en annen for å se om det er vifta eller om det er kortet som sender feil signal? _ johanf Så jeg må altså til innkjøp av ny? Lenke til kommentar
TDK Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Med mindre du kan låne en, må du nok gå til innkjøp av en ja... Lenke til kommentar
johanf Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Jeg vet ikke helt om den hakkingen der kan være tegn på at lageret i vifta holder på å gå, men om det er noe som kanskje bekymrer deg, ville jeg kjøpt ny bare for å være helt sikker. _ johanf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå