Mima Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 Raptor disken lager ikke "mye" mer støy enn vanlige disker da. 32Db elns er jo ikke ille. Begge kortene fikk jo samme "poengsum" hos Tbreak. Har forresten hatt ett lite problem barn av ett MSI kort før. Morsomt å prøve forskjellige merker også Lenke til kommentar
Vice Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Raptor disken lager ikke "mye" mer støy enn vanlige disker da. 32Db elns er jo ikke ille. Begge kortene fikk jo samme "poengsum" hos Tbreak.Har forresten hatt ett lite problem barn av ett MSI kort før. Morsomt å prøve forskjellige merker også Joda, artig med forskjellige ting. Jeg har aldri hatt MSI tidligere så jeg håper jeg får et bra første møte. Men jeg er fortsatt ganske skeptisk til Raptor saken. Hadde en WD 10000rpm disk for noen år siden og den bråket merkbart mer enn de andre diskene. Dessuten var varmeutviklingen vanvittig. De gikk ikke an å holde i disken uten hansker etter at den hadde gått en stund Men dersom noen kan helt klart avkrefte varme og støy så hadde det egentlig vært kjekt med en slik disk.... Lenke til kommentar
Mima Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 Testen til HW.no sa vel noe om støy og varmeutvikling og jeg mener den ikke var avskrekkende høy. Lenke til kommentar
Mima Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 "Denne disken har med andre ord meget gode egenskaper både når det gjelder støy og varme." ^^ Lenke til kommentar
eirberen Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Raptor disken lager ikke "mye" mer støy enn vanlige disker da. 32Db elns er jo ikke ille. Begge kortene fikk jo samme "poengsum" hos Tbreak.Har forresten hatt ett lite problem barn av ett MSI kort før. Morsomt å prøve forskjellige merker også Joda, artig med forskjellige ting. Jeg har aldri hatt MSI tidligere så jeg håper jeg får et bra første møte. Men jeg er fortsatt ganske skeptisk til Raptor saken. Hadde en WD 10000rpm disk for noen år siden og den bråket merkbart mer enn de andre diskene. Dessuten var varmeutviklingen vanvittig. De gikk ikke an å holde i disken uten hansker etter at den hadde gått en stund Men dersom noen kan helt klart avkrefte varme og støy så hadde det egentlig vært kjekt med en slik disk.... Har selv Raptor disken. Og den bråker ikke mye. Har en relativt stille pc. rundt 20-30db. Har også 2 seagate disker som er utrolig stillegående. Og jeg må si at Raptor disken ikke skiller seg ut når det gjelder støy. Lenke til kommentar
Mima Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 Vet noen ca støynivå på den IceQ vifta ? Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 en kompis av meg kjøpte 9600-versjonen med passiv kjøling og den var ustabil uten overklokking. måtte underklokke for at spill skulle slutte å henge seg men mulig kortet du kjøper er bra Lenke til kommentar
Mima Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 ? Hva mener du ? IceQ passiv ting ? sounds fishy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå