Nemesis86 Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Jeg eier forumet på www.spray-forum.tk Men pga stor pågang bestemte jeg og en venn oss for å kjøpe oss egen server siden vi bare lånte litt plass hos en venn. det nye forumet finner du her www.ungdom-er-online.com/forum/index.php Kan dere sjekke litt på den å gi tips og tilbakemeldinger? MVH nemesis86 Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 (endret) Skjønner ikke helt hva det er å gi tilbakemelding på. Dette er jo bare et standard forum uten noen form for særpreg. Det eneste dere har gjort er å legge til kategorier. Til og med headeren har dere ikke skiftet selv. Edit: Det var foresten en mindre pen template for invision board dere hadde funnet fram. Uansett, siden har null særpreg, jeg er ungdom og ligger vell dermed i målgruppen deres, spørsmålet dere bør ha et svar på er "Hvorfor skal jeg bruke siden deres?". Jeg finner ingen svar. Endret 12. mai 2004 av Findus Lenke til kommentar
travis_g Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Wow... Farge krasj var det første jeg tenkte Lenke til kommentar
LoS Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 For det første så er det jo en ferdig template til IPB. Velger i tillegg å kalle dette forumet for fargekrasj som, travis_g så fint sier.' Ingen god følelse av å være der. Hva handler forresten forumet om? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 (endret) Stor pågang? Dere har jo bare 36 innleggg! Til og med mitt eget lille forum har langt mer. Man kjøper ikke serverplass for det. PS: Hvis det er fordi dere ganske enkelt ikke har giddet/klart å flytte databasen er det greit. EDIT: og/å-feil... Endret 12. mai 2004 av jorgenindahouse Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Kommer ikke snart dine rare prosjekter jorgenindahouse. Har ventet litt på de på siden din Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Uansett: det themet dere har valgt bør nok byttes ut. ALT for mye streker, jeg ble helt satt ut av alle strekene. Fargene var vel heller ikke så mye å skryte av... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 (endret) Hehe. Siden står ganske så fastfrosset til jeg får fingeren ut og mekker v4. Har en .psd-fil, men den fikk litt lunken tilbakemelding. Dessuten er de mer paranoide enn rare... EDIT: Steike, nå fikk jeg lyst til å fortsette... *starte PS* [/ot] Endret 12. mai 2004 av jorgenindahouse Lenke til kommentar
uranus Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Nytt theme så har dere det Men stor pågang har dere ikke. Og som folk har sagt over, hvorfor skal jeg bruke forumet deres? Jeg er også ungdom skjønner du Men alt i alt må jeg ønske dere lykke til videre Lenke til kommentar
Nemesis86 Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 Hehe... når den linken ble satt opp så var det jo første dagen det nye forumet var oppe :O så pågangen er ikke stor enda :-p hehe Får se hvordan det går Lov å håpe i allefall Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Var fæle farger! Bytt skin, som sagt, ikke noe å gi tilbakemelding på da det slettes ikke er du som har laget det. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 [url="http://spray-forum.tk/"]http://spray-forum.tk/[/url] har 31 brukere. Enorm pågang. Jeg tror heller dette har noe med å skaffe seg flere brukere. Bytte kategorier i IPB klarer en ape på egenhånd. Lenke til kommentar
meastp Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Hvis du/dere retter alle skrivefeilene, hjelper det kanskje litt? (orddelingsfeil, og/å m.m) Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Hvis du lager noe selv, så kan vi jo komme med tilbakemeldinger... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå