stimas Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Hei alle! Ønsker en telefon som ringer på "vanlig" måte, altså ikke alle disse polyfoniske sangene som er å få på mobilene for tiden. Har en T610. I denne er det bl.a. en ringetone som heter "Old phone" (eller noe slikt), men alle bruker tydligvis denne. Derfor er jeg på jakt etter signal/lyder på MID-formatet som jeg kan laste inn på min mobil. F.eks. en politisirene.... Eller andre enkle "lyder". Eller er det noen som vet hvordan man kan lage egne MID-filer evt.? Takknemlig for svar. MVH stimas Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Der kunne jeg godt tenkt meg og. Bruker Old phone nå. Lenke til kommentar
voluz Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Bare å lage selv det. Er jo en egen funksjon i T610/T630-serien som lar deg komponere egne ringetoner. Foruten det er det vel bare å søke på Google eller noe etter enkle ringetoner. Bare add MIDI (evt. MID) i søkestrengen så finner den vel det meste. Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Fant litt på www.myt610.net - ringtones - misc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå