Sink Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 (endret) Hei, Jeg har fått meg et PC9800pro Jeg lurer på om noen kan noen gi meg link til de nyeste driverne? takker for raske svar... Endret 12. mai 2004 av Sink Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 www.omegacorner.com har high-performance drivere. De er ikke offisielle, men yter som regel litt bedre enn de vanlige. 9800p er forresten ikke et skrytobjekt lengre Lenke til kommentar
insider Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 omega drivenen er å anbefale ellers får du tak i den nyeste catalyste driveren på www.ati.com Lenke til kommentar
Per_le Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 espen gå på ati sin side..alle driverne er nesten like.. du merker nesten ikke noe forskjell.. merker bare litt på 3dmark.. Lenke til kommentar
cowai Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 9800p er forresten ikke et skrytobjekt lengre Har dette noe med saken å gjøre? www.ati.com eller www.omegacorner.com personlig så har jeg hatt mest posetiv erfaring med ati's sine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå