Vectrex Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Hva bør jeg velge som ikke-klokker? Det billigste du finner. Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Hva bør jeg velge som ikke-klokker? Det billigste du finner. med god timing orginalt Lenke til kommentar
jokki Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Dette er som å spørre hvilken bil er best Minne har sine markeder henholdsvis low,mid,high og gjerne en pverklokkings end. Den aller beste ram-en er selvsagt en av de dyreste ettersom det er de beste chippene som igjen kan kjøre de høyeste hastighetene og de mest agressive timingene, men det betyr ikke at den forsvarer prisen. Hvilken sockel du kjører også har en del og si. Kjører du Socket A/754/940(AMD) vil du ha agressive timings fremfor høy FSB som du vil ha på Socket 478(Intel). Lenke til kommentar
havfal Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Idiotisk diskusjon, det er ingen som er "best", det kommer helt an på hvordan man ser på det og hva man har behov forEn kjøper jo minnebrikker etter behov, klokking eller ikke. En ferrari kan godt være "best", men den duger dårlig når du skal gjøre julehandel på Rimi, ikke sant.. må si meg enig der... (En ferrari duger også dårlig i rally, eller på ujevne veier) men det nok RAM brikker som er bedre enn andre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå