Gå til innhold

Kan noen gi meg litt info om Sony Ericsson K700?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den støtter MP3, men med bare 12MB minne tilgjengelig for brukeren er vel ikke dette rette valget dersom du skal ha en mobil å spille MP3 med ;)

.. er det ikke 14, og om du stripper den for spill og dilldall skal du visst få litt mer ?

Lenke til kommentar
han bengalboy på howardforums sa den hadde 32mb minne ledig for brukeren..han har en selv

32 MB har den totalt, mens bare halvparten vil være tilgjengelig for brukeren - altså drøyt 15 MB.

Den har videofunksjon - uten at jeg vet mer om denne. (Sikkert ikke veldig imponerende som mobiler flest.)

15 MB er lite til MP3-spiller ja, og er som de andre sier mest for å bruke MP3 som ringetoner. (Noe som er fett!) Til høsten/jul kommer imidlertid en T-serie av samme mobil - eneste forskjell er at denne har støtte for minnekort. Så da blir det jo en fullverdig MP3-spiller. Men det er altså et halvår til. ;)

Lenke til kommentar
ok.. det er jo ikke så mye da..

Tror jeg skal ha meg en sånn når den kommer.. Er det bedre bilde kvalitet på K700 enn på 6600?

nei det er det ikke, men du kan jo skjekke litt etter nokia 7610

Hva vil 7610 koste da? Hvilke fungsjoner er det på den da?

Lenke til kommentar
Til høsten/jul kommer imidlertid en T-serie av samme mobil - eneste forskjell er at denne har støtte for minnekort. Så da blir det jo en fullverdig MP3-spiller. Men det er altså et halvår til. ;)

Når du sprer rykter så vær vennlig å fortell at det er nettopp det: Rykter.

Hadde vært for kjedelig om en person hadde ventet pga. at du fortalte ham rykter, og så hadde det vist seg at det du sa ikke viste seg å være sant.

Lenke til kommentar
Til høsten/jul kommer imidlertid en T-serie av samme mobil - eneste forskjell er at denne har støtte for minnekort. Så da blir det jo en fullverdig MP3-spiller. Men det er altså et halvår til. ;)

Når du sprer rykter så vær vennlig å fortell at det er nettopp det: Rykter.

Hadde vært for kjedelig om en person hadde ventet pga. at du fortalte ham rykter, og så hadde det vist seg at det du sa ikke viste seg å være sant.

Faktisk så vurderte jeg å vente da jeg leste det så jeg håper det er sant da!

Lenke til kommentar

Hehe, okei - RYKTER om at det kommer en T-serie av K700 til jul - denne har minnekort.

(Jeg personlig er temmelig sikker på at dette stemmer. D.v.s., jeg er 99 % sikker på at det kommer en versjon med minnkort, mens tidspunktet er jeg litt mer usikker på, men sies at det skal være til juletider.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...