ProSonic Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Hellu, jeg har kikket litt på dette [ http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?rd=W658AB&toc=3050 ] Det er jo til lian li, men man kan vell skru av dte ''akvariumet'' og modde det på ei chieftec side dør? for jeg har ett chieftec som er sugen etter litt modding.. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Spørs om det blir plass, husk at et Lian Li er mye dypere enn et chieftec Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Stikker ikke akvariet ut av kabinettet? Og hvis det ikke gjør det, så går det sikkert an å montere det slik. Men når det gjelder Chieftec, så kan det komme i konflikt med håndtaket til døren! Hvis du ikke er villig til å gå over til skruekabinett, da.. Lenke til kommentar
ProSonic Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2004 Hmm, tror jeg dropper det.. for jeg leste at det akvariumet stakk 2cm på insiden og, og da står jo de ''feste hdd tingene i veien'.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå