E.T Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Heisann! jeg har nå installert både brannmur og antivirus + security patcher, men jeg blir ikke kvitt prosessen lsass.exe! Har også slettet registreringsfilene og kjørt fxsass men ingenting virker, BTW... den nedtellingen kommer ikke opp lenger, eneste jeg vil vite er hvordan jeg blir kvitt prosesen lsass.exe Takker for alle svar! MVH Erlend Lenke til kommentar
reybr Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Selv om lsass.exe kjører på maskinen din, betyr ikke dette at du har Sasser. lsass.exe er en windows fil, så det er meninga at den skal kjøre innimellom: ------ WinTasks Process Library lsass - lsass.exe - Process Information Process File: lsass or lsass.exe Process Name: Local Security Authority Service Description: Windows Local Security Authority Server Process handles Windows security mechanisms. It verifies the validity of user logons to your computer or server. Technically, the software generates the process that is responsible for authenticating users for the Winlogon service. Company: Microsoft Corp. System Process: Yes Security Risk ( Virus/Trojan/Worm/Adware/Spyware ): No Common Errors: N/A --------- Lenke til kommentar
E.T Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2004 hehe.. ok! trode det var den som gjorde at jeg ikke fikk kjørt og installert office 2000 pakken, men det er vel bare CDen som er ødelagt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå