danweb.cjb.net Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 (endret) jeg har startet med css i dag (alt for sent) men har prøvd litt, og lest noen guider. blant annet arve87 sine guider.. her er mitt problem hva gjør jeg feil:? koden css.css " .blue { color: #0000FF: font-size: 13px; } " HTML " <html> <head> <title> Første CSS./stylesheat prosjekt inspirert av Arve87 på hw.no </title> <link rel="stylesheet" type="text/css" href="css.css"> </head> <body> <p class="blue">dette er en test!! </p> </body> </html> " håper noen har svaret..! ja veit jeg er no0b så trenger ikke høre det fra dere (hehehe) EDIT av moderator : Fikset litt på emnetittelen. Endret 12. mai 2004 av Afseth Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 .blue { color: #0000FF; font-size: 13px; } ^^ slik Du har brukt : i stedet for ; Vil tro det er feilen. Lenke til kommentar
danweb.cjb.net Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2004 takker.. PoleCat nå funker det Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Gjelder å lese ting grundig Semikolon skiller mellom deklarasjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå