Daniel Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Hvordan kan jeg endre agpstatus fra disabled, til enabled? Må vite dette, slik at jeg får spilt Prince of Persia! Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 (endret) fortell oss litt om hva pc'en din består av først da men det pleier å gjøres i bios Endret 12. mai 2004 av Spirre Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2004 MSI KT3 Ultra2 (AMI BIOS) Radeon 9000 Athlon XP 1800+ 512 MB RAM Hjelper noe av dette? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 ja for de som kjenner HK så, det gjør ikke jeg, men det skal være i bios en plass, bare let litt, trykk del i oppstarten, når rammen er ferdig med å telle Lenke til kommentar
Purify Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Det ligger nok i BIOS ja. Søk på hjemmesiden til hovedkortprodusenten for å se hvordan du kommer deg inn i BIOS hvis det ikke er som Spirre sier. Der står det vel sansynligvis hvor i BIOS Enable/Disable-"knappen" for AGP-statusen er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå