Jack Jazzrabbit Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Får opp følgende feilmelding når jeg høyreklikker på Min Datamaskin og velger Egenskaper: ------------------------------------------------------------------------------------------------ rundll32.exe - Fant ikke startpunkt ------------------------------------------------------------------------------------------------ RemoteAssistancePrepareSystemRestore startpunktet for prosedyren fantes ikke i biblioteket for dynamiske koblinger, WINSTA.dll. ------------------------------------------------------------------------------------------------ Denne meldingen kom etter at jeg tok en reparasjon av windowsXP. Noen som vet hvordan jeg blir kvitt denne meldingen, den er litt irriterende? Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Hadde recovery på en maskin med plenty spyware virus og annen dritt, gjorde følgende : Reparerte fra plata (fikk feilmelding, startet på nytt, og installasjonen fortsatte) Problemet ble løst ! Lenke til kommentar
Jack Jazzrabbit Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2004 Recovery-installasjonen er ferdig for lengst, har hatt restart på maskina flere ganger etter det men feilmeldingen kommer opp uansett... når jeg høyreklikker på Min Datamaskin og velger Egenskaper altså, det er ikke en feilmelding som kommer opp hver gang jeg starter XP... Tror heller ikke jeg har verken spyware eller virus, har nyeste virusbeskyttelse fra Norton... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå