pizzi Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Hei! Skal kjøpe meg ny PC nå, men vet ikke helt om jeg skal ha Pentium 4 prescott 3GHz (PC800) eller en Pentium 4 3GHz (PC800). Kommer til å bruke PCen til spilling og overklokking. Er det noen som har noen tips til hvilken prosessor jeg skal kjøpe? Skal ha Abit IC7-MAX 3 HK. PS: Hørt at prescott lager veldig mye varme. Takk på forhånd Lenke til kommentar
EDB Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 North Wood skal visstnok yte bedre per mhz til spilling. Prescott skal vel være bedre til forskjellige progs. Kill me if i'm wrong Lenke til kommentar
kaliber Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 hva med å vurdere amd cpu da? Lenke til kommentar
pizzi Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2004 Er Intel menneske jeg. Har altid hatt det, og har tenkt til å kjøpe det nå og. Takk for forslaget uansett Lenke til kommentar
flashcrw Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Hei! Skal kjøpe meg ny PC nå, men vet ikke helt om jeg skal ha Pentium 4 prescott 3GHz (PC800) eller en Pentium 4 3GHz (PC800). Kommer til å bruke PCen til spilling og overklokking. Er det noen som har noen tips til hvilken prosessor jeg skal kjøpe? Skal ha Abit IC7-MAX 3 HK. PS: Hørt at prescott lager veldig mye varme. Takk på forhånd Stikk i strid med hva andre har funnet ut i tester o.l., så fikk jeg bedre resultater og høyre fps i spill med Prescott. Var også mer OC vennlig. Lenke til kommentar
MaJuice Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Hva er vitsen med å kjøpe noe nå som er på vei ut? vent heller til de nye sokklene kommer og kjøp da ? Lenke til kommentar
pizzi Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 Jeg kan ikke vente til socket T kommer. Den PCen jeg har nå går det ikke ann å leve med et sekund lenger. Tror uansett at det vil bli for dyrt i starten til at det vil lønne seg Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå