Ziplink Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Går det ann og kjøpe denne boka i norsk og ikke englesk?? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Neppe.. Ingen av de største nettbutikkene har den i norsk veffal.. Uansett vil jeg ikke anbefale å kjøpe norske bøker. Oversettelsene av faguttrykk skaper stort sett bare forvirring, død og fordervelse. Lenke til kommentar
The Red Devil Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Tviler på at du kan finne denne boka på norsk. Boka er grei nok som eit raskt oppslagsverk, men ikkje så mye meir. Vist du ikkje har andre php bøker fra før så trur eg ikkje eg ville anbefalt den til å begynne med. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Gnist.no har ca 90 PHP-bøker. Jeg fikk PHP and MySQL Web Development på fredag, og den mildt sagt ROKKER! Lenke til kommentar
???????? Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Det er en virkelig bra bok for å lære PHP, men den var KJEMPE DYR fra Gnist.no - du sparer nesten 200 på å kjøpe den fra amazon! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå