Jesper Karsrud Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Står zoomen på 100% da? Gå på Zoom Tool, høyreklikk i canvas, og velg "Actual pixels"... Mulig bildet blir klarere da Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2004 Den står på 100%... Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 17. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2004 Nå har det dukket opp ett nytt problem her. Jeg fikk fiksa de andre linkene som ikke funket, men nå er det en ny link som ikke vil virke. istede for at det ikke skjer noe, så kommer det nå "the page cannot be found".... Hva kommer det av/hva kan jeg gjøre med det? jeg har byttet ut linkene, laget ny side, men ikke noe hjelper... Kan noen være så snill å hjelpe meg igjen....? Legger ved linken til hjemmesiden min igjen, så kan dere se hva jeg mener..Er linken "kåserier" som ikke funker.... hjemmesiden min Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Kanskje du bare har glemt å uploade den siden til serveren? eller skrevet feil navn? Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 17. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2004 (endret) Nei...Har lasta den opp på serveren 5-6 ganger nå....Og ikke har jeg skrevet feil navn...tror ikke det er "Mulig"..... Det jeg glemte å si, er at den funker i hjemmeside mappa mi, men ikke i den home.online mappa. Endret 17. mai 2004 av CarinaE Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Den linken funker da fint her... Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) Den linken funker da fint her... Hø?? Funker linken hos deg, altså kan du klikke på kåserier, så kommer det opp en side med linker til kåserier nedover på siden? FOr det gjør den ikke hos meg.....Dette skjer når jeg trykker på den knappen.... The page cannot be found The page you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable. -------------------------------------------------------------------------------- Please try the following: If you typed the page address in the Address bar, make sure that it is spelled correctly. Open the home.online.no home page, and then look for links to the information you want. Click the Back button to try another link. Click Search to look for information on the Internet. HTTP 404 - File not found Internet Explorer Endret 18. mai 2004 av CarinaE Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Den linken funker da fint her... Hø?? Funker linken hos deg, altså kan du klikke på kåserier, så kommer det opp en side med linker til kåserier nedover på siden? DET, funker ikke her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå