Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nokia 6600 kjører en litt nyere versjon av 60 series enn sx1 (er vel 7.0s og sx1 kjører 6.1)

Her kan du lese litt om forskjellene

Blandt annet gjør 7.0s at man kan få themes, noe som ikke går på sx1.

Men takket være symbian så finnes det nok tredjepartsprogrammvare for themes til sx1(har ikke noen erfaring med dette selv, men det fantes til 3650 iallefall) Men desverre vil nok dette gjøre menyene og sånn litt tregere, så fordelene er nok ikke så store :/

Lenke til kommentar
Nokia 6600 kjører en litt nyere versjon av 60 series enn sx1 (er vel 7.0s og sx1 kjører 6.1)

Her kan du lese litt om forskjellene

Blandt annet gjør 7.0s at man kan få themes, noe som ikke går på sx1.

Men takket være symbian så finnes det nok tredjepartsprogrammvare for themes til sx1(har ikke noen erfaring med dette selv, men det fantes til 3650 iallefall) Men desverre vil nok dette gjøre menyene og sånn litt tregere, så fordelene er nok ikke så store :/

Tror jeg har rettet på deg om dette før, men gjør det igjen :)

Nokia 6600 kjører nyere versjon av Symbian ja, det er helt korrekt.

Men det er det at den kjører nyere versjon av Series 60 som er det konkrete i dette tilfellet. Det er en nyere versjon av grensesnittet som tillater themes.

6600 kjører Series 60 2.0, SX1 kjører 1.0

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke hvorfor SX1 egentlig ikke har denne funskjonen. :no:

Nå er det ikke så mange profftelefonbrukere som setter den funksjonen høyt.

Det går ann med tredeparts programvare, men det skal visstnok gjøre at menyene går tregere, og anbefales derfor ikke.

Lenke til kommentar

Det går ann med tredeparts programvare, men det skal visstnok gjøre at menyene går tregere, og anbefales derfor ikke.

Meget mulig det ikke blir prioritert. Men jeg synes hvertfall det er en meget bra funskjon! Det var ihvertfall bra på både P800 og 6600! :thumbs:

Lenke til kommentar

Meget mulig det ikke blir prioritert. Men jeg synes hvertfall det er en meget bra funskjon! Det var ihvertfall bra på både P800 og 6600! :thumbs:

regner med du mener P900? P800 har ikke støtte for themes.

Det er forresten et godt eksempel på hva jeg skrev istad:

Både P800 og P900 bruker Symbian 7.0. Det er derimot bare sistnevnte som har themes-støtte, fordi den bruker UIQ 2.1 i motsetning til P800 som bruker 2.0

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...