t_olsen_82 Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 kjøpte meg et nytt digital kamera igår et olympus 310 kamera. bateriene som jeg kjøpte på rimi blir brukt opp på et blunk da. så derfor ville jeg kjøpe meg en baterilader. men hvilken er best og hvilke baterier holder kengst ut? noen som har noen erfaringer og dele? of foreste... minnekorte er et xd picture card, spiller vel ingen rolle om det er olympus eller et annet navn på det eller? Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 (endret) Hei, gratulerer med nytt digitalkamera! XD.no selger Hahnel PowerStation HSC-104 (inkl. 4 stk AA Ni-MH batterier 2350mAh) for ~350,- Dette er en god, prosessorstyrt hurtiglader som lader 2350mAh-batteriene på få timer. Den har også et valg for å lade to batterier av gangen på halve tiden, som vil være nyttig for deg (siden kameraet ditt bruker to batterier....?). I tillegg kan du supplere med et xd-minnekort av valgfri størrelse fra samme butikk (da prisdifferansen til billigste butikk er vel innenfor eventuelle ekstra utlegg du vil få i forbindelse med frakt), alle xd-kort passer alle kamera med xd-slot. (Butikken xd (xpress digital) har forresten ingenting med minnekorttypen XD å gjøre, beklager hvis noe er uklart angående det.) Mvh Kjetil Høiby Endret 12. mai 2004 av rotekaizer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå