Gå til innhold

Hvordan Headshot med M4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
La oss si du er i sjappa på aztec(shut it alex) å en t stormer fra dør så burde du skyte 2 og 2 skudd med sikte i halsen eller helt øverst på bryst kassa så tar recoiln av seg HS

Hvorfor ikke ta hodet med en gang, så slipper recoil ta seg av det?

Jeg sikter på hodet hele tiden.. hvis du tar small bursts på ca. 3-5 skudd så burde du dra musen nedover mot brystet i det du drar bursten (starter på huet og drar nedover, skrått om han løper bortover).. det skal gå fort... hvis du får dreisen på det så går de fleste kulene midt på huet. (det gjør jeg :) , denne teknikken er ganske top secret... men nå deler jeg den med dere :thumbs: )

:w00t:

Endret av Prowl
Lenke til kommentar
La oss si du er i sjappa på aztec(shut it alex) å en t stormer fra dør så burde du skyte 2 og 2 skudd med sikte i halsen eller helt øverst på bryst kassa så tar recoiln av seg HS

Hvorfor ikke ta hodet med en gang, så slipper recoil ta seg av det?

Jeg sikter på hodet hele tiden.. hvis du tar small bursts på ca. 3-5 skudd så burde du dra musen nedover mot brystet i det du drar bursten (starter på huet og drar nedover, skrått om han løper bortover).. det skal gå fort... hvis du får dreisen på det så går de fleste kulene midt på huet. (det gjør jeg :) , denne teknikken er ganske top secret... men nå deler jeg den med dere :thumbs: )

:w00t:

I'm honored :p

Lenke til kommentar
Hva er recoil-control???

Cheat :roll:

Mulig det er at man behersker recoilen..

Det er at man kan forstå/tenke seg til hvor kulene kommer til å gå, hvis de f.eks ser ut til å gå mot venstre, så drar du musa mot høyre sånn at kulene igjen går mot motstanderen..

Dårlig forklart, men, men :roll:

Lenke til kommentar
Du laster ned ogc (online gaming cheat) og binder aimbot til mouse1

hmm. Ble litt interessert! Hvor kan eg laste den ned og hvordan skal eg binde aimbot til mouse1? :roll:

Ban o'hoi

Du tror vel ikke at folk skal si slikt til deg....

Dessuten så fatter jeg ikke helt det med å binde mouse1 til aimbot. Bare tull jo. Ogc har jo sin egen "konsol". Var iallefall slikt den gangen jeg testet det (2 år siden).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...