Shotherra Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Har tenkt meg å kjøpe et tv-kort. jeg vil ikke legge så mye i det, men kvaliteten må være god, og en del/mange funksjoner. Jeg vil legge rundt 500-700,- Som sagt vil jeg ha et billig kort meg god kvalitet og flere funsjkoner. Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 I skrivende stund har du 376 innlegg. Da burde du ha klart å oppdage søkefunksjonen i menyen til venstre. (Mange poster om det samme.) Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Test hos DinSide Lykke til, latsabb Lenke til kommentar
Marik Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Når en først skal ha et tv kort er det like greit å ta et med FM radio også. Hauppauge lager bra tv kort. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=117279&view=detailed Lenke til kommentar
ve_gard Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Jeg kjøpte et TV kort fra Pinnacle hos Elkjøp til 995,- med både FM radio og masse gode funksjoner for opptak og timeshift. Dette kortet får du vell kjøpt på komplett til 825 kroner--> (Pinnacle PCTVPRO Er veldig godt fornøyd med kjøpet Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Tror jeg så et slikt PCTVPRo til salgs i bruktmarkedet idag... Der til 500kr. kan jo se om du finner det der.... Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 I skrivende stund har du 376 innlegg. Da burde du ha klart å oppdage søkefunksjonen i menyen til venstre. (Mange poster om det samme.) Lol, dumme meg Går det an!! Glemte det helt jeg, men bruker den ikke så ofte heller da. Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 ve_gard: Godt alternativ men en smule dyrt.. Marik: litt dyrt det og, og ja radio er jo greit Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 Test hos DinSide Lykke til, latsabb Hehe, tenkte ikke så langt her... sånn er det når man spørr og får svar med en gang så blir det bare slik... Takker så mye!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå