Freak627 Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 skal kjøpe meg en 64 pc for 20000 noen som vet hvem som er best av intel og amd??? skal ha 1 gig ram og radeon x800xt som kommer snart Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 (endret) skal kjøpe meg en 64 pc for 20000 noen som vet hvem som er best av intel og amd??? skal ha 1 gig ram og radeon x800xt som kommer snart hva skal maskinen brukes til? [qoute] Fordi mange spørsmål i denne kategorien ofte er svært lite utfyllende bes alle som ønsker svar på hva de bør kjøpe om å legge med følgende informasjon i innleggene sine: Prisantydning Skal maskinen overklokkes Fortrinnsvis AMD eller Intel-basert? Hvis du ikke vet, er svaret om hva som er best en ren følelsessak, og du vil aldri motta entydige svar fra brukerene i dette forumet eller noe annet nøytralt forum. Er det deler du vet du ikke trenger? F.eks. skjerm, tastatur etc Hva skal PC-en brukes til? Evt. andre spesielle preferanser/kommentarer Hvis de "datakyndige" i på forumet får denne informasjonen er det langt lettere å gi gode svar på hva du bør velge som vil gi deg en bedre PC tilpasset dine behov. [/qoute] Tråden burde stenges pga dårlig emnebruk, men siden du er ny på forumet burde du vel få en sjanse til Edit: tasteleif Endret 12. mai 2004 av Nomix Lenke til kommentar
Plukkern Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Siden trådstarter skriver at han skal ha X800 XT, er det vel rimelig å anta at maskina skal brukes til å spille en del. Hvis dette stemmer, så er nok AMD 64 3200/3400 plassert i et Nforce 3 250Gb sammen med 1GB Corsair minne (trolig vil billigere minne duge på hovedkort med Nforce 3 brikkesett) et helt "greit" valg. Med 20 000,- i budsjett har du også kroner nok til å kjøpe en nokså fet LCD-skjerm, men om du er skikkelig Hard-Hardcore gamer er kanskje CRT vegen å gå. Personlig ville jeg satt de 20 000,- på bok i et par måneder og bygd meg en maskin basert på AMD 64 / socket 939 og PCI-ekspress, men om du bare MÅ ha maskin, kan det bli for lenge å vente til høsten. R. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå