knutroe Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 bare lurer på om et ATI Rage Fury Pro duger til en pc som bare skal brukes til kontorarbeid, muligens i kombinasjon med en Duron 1,6 gHz. Det har 32 mb ram og AGP 4x. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 til vanlig internettsurfing og tekstbehandling vil den nok holde, ja Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 bare lurer på om et ATI Rage Fury Pro duger til en pc som bare skal brukes tilkontorarbeid, muligens i kombinasjon med en Duron 1,6 gHz. Det har 32 mb ram og AGP 4x. uten tvil. kommer til å kunne kjøre noe spill også ikke høy grafikk, men det kommer til å gå på en måte Jeg gjorde i alle fall det på 32mb onboard gfx Lenke til kommentar
Pirka Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Tja spill som Unreal og Quake II ikke noe bedre. Rage Pro er vell noe som tilsvarer Riva TNT eller TnT 2 det tror jeg. Lenke til kommentar
TDK Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Jeg må snike inn et lite spørsmål fordi jeg ikke gidder å lage en ny tråd. Jeg skal selge mitt 9800xt. Jeg har et gammelt geforce 2 mx400 32mb. Vil dette være et brukbart kort til jeg skal kjøpe x800xt om et par måneder? Blir det mulig og spille litt med det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå