LordAzalin Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Heisann, jeg har Aseteks WaterChill sett og for tiden så har jeg Aopen HX08. Så når jeg skulle installere settet, sleit jeg self med plassen. Det er jo ikke noen 12cm plasser i det. Har noen et kabinett de kan anbefale, medium- eller fulltower, som er passe kult å se på og som har plass til 12Cm. Litt viktig å tenke på er jo at radiatoren skal ha plass også, men den kan godt monteres på utsiden for min del. Jeg har også orginale poweret fra HX08'en det er vel 300W så vidt jeg husker, med min setup av hardware trenger jeg å kjøpe noe kraftigere? (pumpa i vannkjølingen er 220V så den har egen strøm) Min maskin består av: Epox - 8RDA+ AMD AthlonXP 2800+ 1GB TwinMos DDR400 Sapphire Radeon 9800Pro Atlantis Western Digital 120GB WD 20GB Soundblaster Audigy1 Platinum EX WaterChill vannkjløling Lenke til kommentar
Irons Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Tja, det finnes jo noen kabineter som kunne passe... Compucase har en med 120mm vifter -=link=- Det er jo ikke det peneste kabinettet, men det kan man jo altids løse... Lenke til kommentar
LordAzalin Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2004 (endret) hmm... ser greit ut. Kan like gummiforingene veldig også. Og kan jo få plass til radiatoren med vifte ved ene drev-plassen nederst f.eks. Det må vurderes. Og i sølv så det ikke så verst ut heller. Endret 12. mai 2004 av LordAzalin Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 denne her er jo ganske stor... den har jeg og er fornøyd med det.... Lenke til kommentar
LordAzalin Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2004 Hmm.. har lest at Chieftec sitt power lager en del støy, stemmer dette? Jeg jobber med å få maskinen så stille som mulig også. Og utifra det jeg kan se på siden til chieftec er det ikke 12cm plasser i kabinettet, og jeg har ikke utstyr til å mod'e kabinettet. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 (endret) Hmm.. har lest at Chieftec sitt power lager en del støy, stemmer dette?Jeg jobber med å få maskinen så stille som mulig også. Og utifra det jeg kan se på siden til chieftec er det ikke 12cm plasser i kabinettet, og jeg har ikke utstyr til å mod'e kabinettet. Jeg hører ikke PSU'en i min Chieftec.. Du kan jo bare lage en 12cm i døra. Trenger jo ikke mye utstyr.. låne en dremel Endret 12. mai 2004 av dimdal Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Hmm.. har lest at Chieftec sitt power lager en del støy, stemmer dette?Jeg jobber med å få maskinen så stille som mulig også. Og utifra det jeg kan se på siden til chieftec er det ikke 12cm plasser i kabinettet, og jeg har ikke utstyr til å mod'e kabinettet. Jeg hører ikke PSU'en i min Chieftec.. Du kan jo bare lage en 12cm i døra. Trenger jo ikke mye utstyr.. låne en dremel Phø! Tull, man kan sette radiatoren helt oppe til venstre, det er laget plass for en 12 cm vifte der. Du må bare bårre hull til skruene. Eller kan du kjøpe noe som du bytter ut det dekselt bak så det akkurat går, veit ikke helt hvor man kan få kjøpt det da Lenke til kommentar
CSSSK Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=AC32030 Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 microplex driver å jobber med å få et ferdiglaget kabinett fra lianli med ferdig hull til radiator og mer... sjekk ut forumet på microplex for mer info. Lenke til kommentar
bluesman Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 (endret) Anbefalt og anbefalt. Jeg har et gammelt Aopen HQ08, du får plass i det, med det er ikke så dypt. Jeg skjærte ut plass til en 120mm vifte oppe bak over PSU og til 2stk 120mm vifter nede foran. Satte viftene på utsiden av blekkrammen og Radiatoren inne i kabinettet (EVO 240). Endret 13. mai 2004 av bluesman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå