draboda Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Jeg så en anonnse på hw, der var det reklame for en maxtor 160GB hd til 799kr. jeg var litt i sjokk, for jeg hadde aldri trodd at elkjøp ville kommet med et konkurransedyktig tilbud! så jeg sjekket om det vare andre nettbutikker som har like billige maxtor 160GB harddisker, men den billigste som sto der var en til 918kr. jeg regner ikke med at elkjøp kommer til å holde prisen på denne harddisken så lav, men er det ikke på tide at elkjop.no kommer i prisguiden??? Lenke til kommentar
HEE Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Jeg så en anonnse på hw, der var det reklame for en maxtor 160GB hd til 799kr. jeg var litt i sjokk, for jeg hadde aldri trodd at elkjøp ville kommet med et konkurransedyktig tilbud! så jeg sjekket om det vare andre nettbutikker som har like billige maxtor 160GB harddisker, men den billigste som sto der var en til 918kr. jeg regner ikke med at elkjøp kommer til å holde prisen på denne harddisken så lav, men er det ikke på tide at elkjop.no kommer i prisguiden??? elkjøp har mange gode tilbud de. men må vite hva du skal ha nå du handler der. Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Endret emnefelet ditt til noe mer informativt. BTW: Grunnen til at Elkjøp ikke er med i prisguiden er at de ikke vil. (med forbehold om at dette gjaldt en av de andre kjedene..expert, lefdal, etc.) Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Synes jeg akkurat har sett et ukens tilbud her som matcher den prisen? Lenke til kommentar
frustata Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Tilbudet ligger ute enda ser jeg, men er det noen som har erfaringer med å bestille fra Elkjøp? Lekte litt med "handlekurven" for å beregne fraktpriser. Dersom jeg ville ha det levert på døren, var første mulige leveringstid 05.juni... Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Dersom jeg ville ha det levert på døren, var første mulige leveringstid 05.juni... Min bursdag (off topic) Lenke til kommentar
Eddie123 Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Tenkte bare jeg skulle nevne at jeg har kjøpt denne harddisken. Bestilte den på tirsdag, og fikk den i dag, Lørdag. Frakt etc kom på 115 kroner, så totalt 914 for en 8MB 160GB harddisk er ikke ille ! Eneste jeg har å si negativt, er at det reklamertes for at det var et komplett kit med blant annet monteringsbrakett. Det var det ikke, men kabel, skruer, driver var med. Alt i alt, fornøyd !! Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Tenkte bare jeg skulle nevne at jeg har kjøpt denne harddisken. Bestilte den på tirsdag, og fikk den i dag, Lørdag. Frakt etc kom på 115 kroner, så totalt 914 for en 8MB 160GB harddisk er ikke ille ! Eneste jeg har å si negativt, er at det reklamertes for at det var et komplett kit med blant annet monteringsbrakett. Det var det ikke, men kabel, skruer, driver var med. Alt i alt, fornøyd !! Fikk du ikke en sånn rød og fin Maxtor eske som disken lå i? Det har da pleid å ligge med festebraketter for 5,25", skruer, kabel og en cd med noe jall på ... Det har vært det i de Maxtor-eskene jeg har titta oppi ihvertfall ... Lenke til kommentar
Eddie123 Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Fin, rød, forseglet eske, med harddisk, manual, cd, liten pose med en kabel og 4 skruer, men ingen monteringsbrakett.... Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Elkjøp er utsolgt for den hd`en nå. Står på elkjøps nettside. Lenke til kommentar
trillebår Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Dersom jeg ville ha det levert på døren, var første mulige leveringstid 05.juni... Min bursdag (off topic) GRATULERER!!!! Min bursdag er 7. Juni... [Off Topic til 1000] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå