alexf Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Jeg vil ikke anbefale noen å se den hvis man blir lett støtt. Jeg følte meg litt uvell etterpå. Dette virket vel kanskje mot sin hensikt? Fjerner den intill videre. Vet ikke om jeg får lov av moderator å ha noe så grotesk i forumet. Mot sin hensik i betydning av at folk får lyst til å se den hvis jeg anvarer mot den. Det ligger en link på side 1 også. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 (endret) Stiller spørsmål om den/de linkene bør ligge her, husk her er mange unge sjeler her som ikke er istand til å svelge dette. Endret 12. mai 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Jeg har valgt å fjerne linken da den er spesielt grotesk. Forsøk på å legge den tilbake, belønnes i beste fall med advarsler, og mest sannsynlig utestenging. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Det er herved noe av det _verste_ jeg har sett på _lenge_ ... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 (endret) Det er herved noe av det _verste_ jeg har sett på _lenge_ ... You, sir, have not visited certain sections of veveve puntum be null gee dått årg. Endret 12. mai 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Er helt tragisk dette, men det er da ikke noe nytt. Skjer vel hele tiden i konflikter i Afrika og ogsaa i Checnya. Det er det faktum at baandet er frigitt som gjoer det spesielt, det var vel ogsaa hensikten til opproererne. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Er det noen her som vet hvilken sjef som burde gå av, nå som dette har skjedd? - Og i sjef, så mener jeg en person som har gitt ordre om denne halshuggingen. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Det er herved noe av det _verste_ jeg har sett på _lenge_ ... You, sir, have not visited certain sections of veveve puntum be null gee dått årg. Word Finnes mye annet jævlig der ute også. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Er ikke noe pent syn. I second that... Jeg så den nettopp Lenke til kommentar
GSM Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Glad jeg ikke har lyd på pcen for å si det sånn. Ille nok uten. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Glad jeg ikke har lyd på pcen for å si det sånn. Ille nok uten. Det kan du trygt si. Det var nemmelig lyden som jeg oppfattet som det verste. Bildene var jo relativt uklare. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Altså... ewwwww! Hvorfor ville dere se en film der dere visste noen ville miste hodet? Thats just... plain gross. *riste* Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 sånn FYI viste tv2 ganske mye av filmen på nyheten i går, kom litt brått på.. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Altså... ewwwww! Hvorfor ville dere se en film der dere visste noen ville miste hodet? Thats just... plain gross. *riste* Nyrsjerrighet. Lenke til kommentar
alexf Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 sånn FYI viste tv2 ganske mye av filmen på nyheten i går, kom litt brått på.. Viste de selve henrettelsen og/eller bildene etterpå? Man kan se en liten del av videoen før de henretter mannen på diverse nyhetssteder. Lenke til kommentar
ekarlso Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 Uansett om noen forskrudde fangevoktere har mishandlet fanger, så er ikke DET DEN AMERIKANSKE hæren sin feil. Hvorfor ligger dere og skylder på hæren? Det er jo iallfall dum't. Hele ledelsen i det fengselet inkludert mangen av de underordnete er skrudde i hodet. Og hva er vitsen å gjøre hevn ved å filme; Ikke en halshugging, men en halsavskjæring live på video og gi den ut ? Jeg tror de faens støgge misfostra muslimske FUNDAMENTALISTENE er helt klikkis i hodet! Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Kan noen sende meg den filmen på mail eller evt sende link på PM? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå