Tfosheim Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 VAIO Pocket skal "ta" iPod Sony har lansert en "MP3-spiller" med harddisk som skal konkurrere direkte med iPod. VAIO Pocket kommer med en helt ny måte å navigere gjennom musikkfilene og kan også vise bilder. Bare så synd den ikke kan spille MP3-filer. Les artikkelen her Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Hmmm, en sånn sak hadde jo vært perfekt å ha med på ferien, sammen med et digitalkamera. Skulle ha gått å overført bilder direkte ifra et kamera til "VAIO pocket"-saken. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 At den ikke støtter mp3 gjør den jo helt uaktuell, er jo ute av bildet å reencode all musikken min. AtW Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 ikke vits og kjøpe en 'mp3' spiller som ikke støtter mp3 da Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 jaaaa, genialt sony!!!! not... Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 enig der, kommer aldri til å gidde å convertere samlingen min, har en ipod og fornøyd med den. Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Er vel ingen mp3 spiller da. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Den kommer nok aldri å bli så populær som ipod... Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Over halvparten av min musikk er i mp3 formatet og resten er i aac, hahahah, sony kan jo bare glemme at den der skal populär. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 I løpet av de to første linjene tenkte jeg "Spennende" og "fett". Men så kom det med ikke-mp3-støtte... Må man kjøpe disse filene fra Sonys egne artister også? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 LOL! "Mp3-spiller som ikke kan spille Mp3" Hvor dum går det an å bli? Skyte seg seg selv i foten på denne måten? Sony: Ikke regn med å få mer enn et par hundrelapper av meg for en slik. (Jeg trenger en ny 20GB 2,5"-disk til en gammel laptop jeg har liggende) Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Veldig mye vits i å ha en spiller som tar med seg hele samlinga på tur. Gidder vel neppe konvertere hele samlinga på 20GB... *lure på hvor lang tid det vil ta?* Lenke til kommentar
ilex Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Haha, luringer. Tydelig at Sony ikke aner hva de begir seg ut på. Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 teit.... holder meg kun til mp3... selv wma blir litt for teit for meg... liker ikke ideen om drm... clas ohlson mp3discmanen min for enda lengre liv på denne måten Lenke til kommentar
rolauk Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 MP3 er jo det desidert mest utbredte formatet. Sikkert noen som ikke har noen samling fra før av som kan tenke seg å kjøpe dette produktet, men for de fleste av oss som har slitt i lange tider med å opprette en samling med MP3, vil det nok bli helt uaktuellt. I allefall for min del. Ganske teit å begrense markedet ved å utelate MP3, men det finner de kanskje ut av etterhvert..... Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 teit.... holder meg kun til mp3... selv wma blir litt for teit for meg... liker ikke ideen om drm... clas ohlson mp3discmanen min for enda lengre liv på denne måten Har du lest din egen signatur? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 (endret) teit.... holder meg kun til mp3... selv wma blir litt for teit for meg... liker ikke ideen om drm... clas ohlson mp3discmanen min for enda lengre liv på denne måten Har du lest din egen signatur? Vel.. nå er nå dette en "flame stupid Sony"-tråd, så det er jo begrenset hvor positiv man kan være... Men jeg kan jo gjøre et forsøk: - Så digg at de fleste andre produsenter fortsatt støtter mp3 - Gøy å se at Sony prøver seg på noe dristig, sansynligvis lærer de av feilen og kommer opp med noe mye bedre neste gang. - Kanskje det forhåpentlig fraværende salget vil sette nye bunnrekorder i pris på 20GB-spillere og dermed drive prisen ned på andre spillere. Wohoo! Det ville jo vært elt knall! - Punkin Penguin: Du er flink som er miljøvennlig og forlenger levetiden på din måværende mp3 diskman i stedet for å drive med hyppig bruk-og kast. Flink gutt/mann - Så flott at folk tar nyheten med humor og ler. - Kanskje vi får tak i noen svært billige 2,5" 20GB-disker snart om disse ikke skulle slå an. Kan jo være kjekt for de som trenger disken til en gammel bærbar, mini USB-kabinett eller annet. Puh.. Dette gikk jo jammen bra! Mange smileys' og positive kommentarer. hehe :-) Endret 13. mai 2004 av Simen1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå