Joachim_F Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Monolith sitt mystiske prosjekt heter F.E.A.R., og er et førstepersons skytespill med et mørkt og voksent gameplay og en helt ny grafikkmotor. Her er de første detaljene og en video fra spillet. Les artikkelen her Lenke til kommentar
atlef Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Noe å glede seg til det her ja. Shogo var et av de spillene jeg har likt best opp gjennom min spillkarriere, og det ser ut til at Monolith gjør et nytt kunststykke her. Vente i spenning. Mvh Meg. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 dette virker interesant. gleder meg til det kjem ut. vist det vil bli like bra som nolf serien (eg veit at dette er eit heilt anna type spel) så vil det bli kjempe bra. gleder meg Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Var vel bare et spørsmål om tid før det kom et fps med bullet-time også, men det er jo alltids morro kombinert med en bra fysikkmotor. Artig med fps som har rollespill elementer, tror nok dette må testes når det kommer. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2004 Var vel bare et spørsmål om tid før det kom et fps med bullet-time også, Chaser har bullet-time Lenke til kommentar
TCi Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Var vel bare et spørsmål om tid før det kom et fps med bullet-time også, Chaser har bullet-time Chrome også... Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 (endret) ... ser ut som om jeg har gått glipp av noe her, my bad... Chaser har jeg ikke prøvd i det hele tatt(kansje jeg burde det?), men synes huske at jeg testa litt chrome men var noe jeg ble skuffa over så jeg slutta å spille det, kansje jeg ikke kom langt nok til å få bullettime der? Endret 13. mai 2004 av Civilix Lenke til kommentar
TCi Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 ... ser ut som om jeg har gått glipp av noe her, my bad... Chaser har jeg ikke prøvd i det hele tatt(kansje jeg burde det?), men synes huske at jeg testa litt chrome men var noe jeg ble skuffa over så jeg slutta å spille det, kansje jeg ikke kom langt nok til å få bullettime der? Du får en implant etter hvert i Chrome som lar deg senke tiden. Ikke direkte bullett - time, men ganske nærme. Lenke til kommentar
tåa Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Rått! Akkurat den type spill jeg fantasert om, og så attpåtil fra Monolith! Dette gleder jeg meg virkelig til. Det ser ut til at spill endelig er i ferd med å nå den filmatiske kvaliteten jeg har ønsket meg så lenge. Jeg har et nytt navn på "Most wanted"-lista mi. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 se kult ut, gleder meg, skal ned på ram & rom i mårra å kjøpe NOLF 2. koster bare 149 kr Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Chaser bullet-timen sugde. Det var akkurat som å gå i olje, var ikkje som Max Payne Bullet-timen der du hvertfall kommer deg rundt et hjørne før du har brukt opp all BT energien. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Spillet har vært lenge i produksjon, når kan vi forvente at det blir ferdig? Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Wow! slow motion og nærkamp i 1pers! dette ser digg ut! Lenke til kommentar
ttt Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Spillet har vært lenge i produksjon, når kan vi forvente at det blir ferdig? det er ikkje fastsatt noko, men eg meiner å ha lest ein plass at det skulle kome i 2005. produktinfo Lenke til kommentar
Vice Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Har stor tro på dette spillet, bare så synd at det sikkert er leenge til det kommer ut.. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Spillet har vært i produksjon lenge også, men utviklerne vil ikke si noe annet en år 2005. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg