OBServer Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Bare bekrefte at det funket fint for meg å installere 7.50 over min gamle 7.23 versjon. Alle bokmerker, mail og wands var på plass og virket som de skulle Jeg gjorde det samme, men nå begynner jeg å lure på om det er det som er grunnen til at Opera krasjer her. Har mistet lange foruminnlegg 3-4 ganger de siste dagene pga Opera. Må nok bruke Firefox frem til jeg har luket bort det problemet, hvis det går... Jeg liker forresten veldig godt den lange bookmark/panel toggle man kan ha f.eks nedover venstre kant. Har den vært der i tidligere versjoner? Utrolig bra at den ikke flytter seg utover etter at den er trykket på, men forblir helt ute til venstre. Trenger ikke skifte blikket for å sikre at man treffer. Sånne små detaljer liker jeg Lenke til kommentar
Raydemort Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 (endret) Jeg lurer på IRC funksjonen. Er det mulig å få et varsel når noen skriver dær? Helst en lyd? Vet det går an å legge til en lyd når en side loader færdig, men den lyden kommer jo på alle sidene, så det funker bare ikke. Og en ting til: Java eller non Java? Hva gjør Java for Opera? Kan noen forklare litt rundt dette? Endret 17. mai 2004 av Raydemort Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Java lar deg bruke interaktive appleter. Se f.eks. denne: http://ngis2.statkart.no/norgesglasset/default.html Lenke til kommentar
wil Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Opera 7.50 funker fett den. mye bedre enn den gamle. selv har jeg ikke oppgradert opera versjonen på hovedpc`en min enda, men det blir vel etterhvert der også. bruker Opera 7.50 laptoppen og skal bruke det på Linux også. det må sies at Opera 7.50 lager en egen katalog som heter Opera7.50 ergo så havner ikke versjon 7.50 i samme katalog som den gamle, 7.23 (som jeg hadde før) eller andre som standard. Lenke til kommentar
NuB Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Ja, man bør være obs når man installerer, har du Opera 7 fra før er det greiere å installere i den mappen enn å lage en egen katalog for 7.50. Så slipper du å miste ale innstillingene. Det skulle forøvrig vært enklere å importere/eksportere settings, skal innstallere Opera på en annen maskin og det er relativt mye som skal konfigureres/filer som skal kopieres for å få de to installasjonene identiske. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Hinter til tråden i "lansering av programmer"... Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 (endret) Rart den ikke skal ligge i forumet: Forum -> Programvare -> Programvare -> Lanseringer av programmer -> Programmer som starter med "O" -> Størrelse 3-5 MB Jeg helgarderer og poster i begge trådene. Synes forresten det hadde vært bedre at denne tråden som tross alt startet først, hadde blitt flyttet, enn at det ble startet en ny tråd på rett sted... Det begynner også kanskje å bli litt vel mange underforum her. Sikkert ikke alltid like lett å finne rett katagori hvis man mangler kunnskap, er litt ivrig eller sliter veldig med noe. Endret 17. mai 2004 av OBServer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå