Gå til innhold

E-Yama LCD skjermen er kommet!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okay, here goes:

Først henter jeg pakka på postkontoret, det første som slår meg er at det er ei lita pakke, og at den er veldig lett.

:cry:

Jeg kommer meg hjem og får pakket ut.

Den kan kun beveges opp og ned, men det gjør ikke så mye (Samme som de andre iiyama skjermene). Jeg fyrer opp og den auto instiller seg bra, sjekker om jeg kan lese tekst fra siden, og jeg klarer fint å lese hw forumsene rett fra siden, (jeg har bare testa noen få andre LCD, men har merket at noen er det bare helt sort bare jeg tilter litt på hodet).

:cool:

Jeg fyrer opp trackmania for å teste om det er smooth, introdemoen går som ei kule, null ghosting effekt som jeg kan se. Når jeg starter spillet virker det av og til som spillet lagger litt, men jeg tror det var fordi jeg kjørte med litt feil instillinger.

Jeg pleier for det meste å spille AO, så da er det naturlig å teste skjermen der.

Her er skjermen bare nydelig, alt går utrolig glatt og fint, ingen etterslep som jeg kan se.

:thumbs:

I windows føles skjermen nesten litt for lys, men jeg er ikke vant med LCD, så jeg venner meg nok til det. Skjermen har 4 hurtiginstillinger for lys og kontrast, og jeg bruker "Text" til windows, og Eco2 til spill, funker greit for meg.

Knappene til menyen er plassert foran og er vel helt greie, et lite svakt grønt lys indikerer at skjermen er på.

Kontaktene er festet på samme måte som de andre iiyama skjermene.

Jeg likte den godt, men nå har ikke jeg testet mange skjermer, men for den prisen var den nesten et røverkjøp hehe

Kantene rundt, måler 3,1cm og 2,8cm oppe. Vet ikke om det har noe å si, men tviler på den gjør seg bra i et multiskjerm system :D

Endret av frakk2000
Lenke til kommentar

Nei, den gir litt intrykk av å være billig imo. Men rent teknisk er den fin :D

Den likner en del på e430t fra siden, (kommer dårlig frem på bildet mitt).

Det som er minus er knappen, at de ikke er stilt på samme måte som de andre iiyama skjermene :p

Lenke til kommentar
Gratis, med ny skjerm! :p

jeg var like stolt da jeg fikk min Eizo..lcd skjerm :love:

denne skjermen der var heilt grei nok..

håper du liker den, den ligner noe alla iiyma..da men men.. :cool:

kos deg!

ENDA en mann med LCD, skjerm !

Det er jo veldig bra! :thumbs:

hehe, det er en iiyama ;) (står bak; made by iiyama corperation) e-yama er bare et annet varemerke visstnok o.O

Lenke til kommentar
Gratis, med ny skjerm!  :p

jeg var like stolt da jeg fikk min Eizo..lcd skjerm :love:

denne skjermen der var heilt grei nok..

håper du liker den, den ligner noe alla iiyma..da men men.. :cool:

kos deg!

ENDA en mann med LCD,  skjerm !

Det er jo veldig bra! :thumbs:

hehe, det er en iiyama ;) (står bak; made by iiyama corperation) e-yama er bare et annet varemerke visstnok o.O

ok, srry, skulle ha, tenkt meg om da..men, nok om det!

GRATULERE med LCD skjerm"!

VELCOM tol the LCD_WORLD!!!!!!!! :thumbs:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...