geriljajoe Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Hei folkens! Hver gang jeg spiller cs:cz må jeg skrive inn cmds i console. Jeg bruker disse: cl_weather 0 net_graph 3 fps_max 100 Er det noen mulighet for å slippe å skrive inn disse hver gang jeg starter spillet? Er det noen config fil som jeg kan endre på, eller er eneste mulighet å binde de til spesifikke taster? Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 (endret) gå inn i folderet du har installert cz og åpne config.cfg , skriv commandoene inn der. Eks: Fps_max "100" Endret 12. mai 2004 av pronoob Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Hva gjør "cl_weather 0"? Fjerner været.. Vet ikke om CZ har det men du kan jo legge det til i userconfig.cfg, evt opprette den.. Lenke til kommentar
geriljajoe Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2004 gå inn i folderet du har installert cz og åpne config.cfg , skriv commandoene inn der.Eks: Fps_max "100" Skal teste det i kveld. Takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå