Erling E. Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Det som så ut til å bli en ellers blass Nintendo-konferanse tok en overraskende positiv vending da selskapets nye supersatsing ble vist frem: Nintendo DS. Les artikkelen her Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 jaja de får tro hva de vil, jeg skal ha psp !! Lenke til kommentar
ttt Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 eg syns den virka imponerande. det var overraskande kor mykje dei hadde forbetra i forhold til gameboy advance. Lenke til kommentar
_vamecum Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 syns det blir feil å kalle nintendo's konferanse for blaff. ok, george-duden er som tørt brød å regne, men sony's konferanse var rene sovemiddelet i forhold. Reggie kicks ASS! Uansett ser DS utrolig spennende ut. Jeg håper de av gamer.no som er der nede forteller oss hvordan metroid prime med touch-screen faktisk fungerer. Jeg ønsker litt DS-hands-on mao. *håpe* Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Hm... blir vanskelig å velge hva jeg skal kjøpe nå. Satt i stad i sikla på konsolen til via og så ser jeg dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg