Vesel Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Jeg har nettop ødelagt det gamle hovedkortet mitt, og trenger derfor ett nytt, ASAP! Hvilket hovedkort er best for meg? Jeg har en XP2800+, Corsair PC2700 RAM, Radeon 9700Pro 8x AGP. Legger vekt på ytelse og stabilitet (!) Trenger ett bra innebygd 5.1 lydkort. AGP 8x er ett "must", men det er vel stort sett standard nå. Gode overklokkingsegenskaper. MÅ kunne låse AGP/PCI frekvens (viktig). God plass rundt socketen er også kjekt, må være plass til en Thermaltake Extreme Volcano 12. Også ekstremt kjekt med sånne overvåkingsprogram du kan kjøre i windows. (f.eks.: ASUS-Probe) På forhånd takk. Lenke til kommentar
Murty Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Asus probe suger.. viser ikke samme temp som biosen min. Eller så suger biosen min. Andre har også klaget på probe så jeg tror det ligger noe der.. menmen.. Dette hadde forøvrig ikke noe med saken å gjøre. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Har ett Abit NF7-S v2, og det er bra lydkort innebygd, og fungerer stabilt foreløpig ihvertfall, og klokker bra (2500+@3200+) Har hatt det i ett halvt år, og ingen problemer så langt... Lenke til kommentar
Tetrix Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Kjøp et abit nf7 v 2. Kjempekort når du er heldig å får et som fungerer. pass på her er det flere typer, kjøp kortet med serial ata. Da får du alt tilbehøret. se http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=1596 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå