BoardkilL Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Det meste på årets pressekonferansa med Nintendo ble så klart overskygget av Nintendo DS. Til tross for en blendende DS klarte vi å få med oss litt om noen kommende spilltitler også. Les artikkelen her Lenke til kommentar
40belowsummer Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Det som overrasket meg var at Zelda ikke var cellshadet, men det så så utrolig bra ut. fra cube-europe Dessuten fikk jeg pluselig lyst på en DS. Lenke til kommentar
alfabanan Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Det som overrasket meg var at Zelda ikke var cellshadet, men det så så utrolig bra ut. fra cube-europe Dessuten fikk jeg pluselig lyst på en DS. hehehe... da er vi to!! DS'en ser syyk ut... *gledeseg!!* Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 (endret) Det som overrasket meg var at Zelda ikke var cellshadet, men det så så utrolig bra ut. fra cube-europe Dessuten fikk jeg pluselig lyst på en DS. hehehe... da er vi to!! DS'en ser syyk ut... *gledeseg!!* Da var vi visst 3 EDIT: Zelda GC bruker visst en Modifisert Wind Waker motor! Endret 12. mai 2004 av eMPea Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg