sfRoyal Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Half-Life 2 Obviously there isn't much at all on the website, Sierra/Valve sites never normally do, but it's still certainly worth a look. Once again, no new content but there is an E3 2003 trailer which is about a minute long with clips of last years presentation, and an opportunity to sign up for the official HL2 newsletter. Lenke til kommentar
gullfisk Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 lekkert Dette kan bare bety at nå er det ikke lenge til spillet blir sluppet på markedet fårhåpentligvis Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 ja, får virklig håpe at de faktisk klarer å lansere spillet til sommeren, det hadde jo vært bråtøft. (med unntak av at jeg sikkert kommer til å gå glipp "sommeren" hvis de gjør så) Lenke til kommentar
KydeX Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Jeg tror ikke det kommer før jeg ser det... Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Jeg tror ikke det kommer før jeg ser det... Nei, det mest sannsynlige er jo at de kansellerer spillet, nå som de tross alt har brukt ca. 50 millioner dollar på det. Dette skrev vi forøvrig en artikkel om i går, som dere kan finne ved å sjekke http://e3.gamer.no/ Lenke til kommentar
KydeX Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Jeg mente jo ikke at jeg tror spillet blir kansellert, men at det kan fort bli flere utsettelser... se bare på Team Fortress 2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå