Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Trenger Hjelp Med Terayon Kabel Modem og Rutere

Anbefalte innlegg

Jeg har internett fra Canal Digital(Avidi) og begynte å få problemer med å miste nett fobinnelsen etter at de byttet til de nye Terayon modemene for en stund tilbake.

Hadde 4Pc'er Koblet til en eldre SMC Ruter(SMC7004BR) og trodde kanskje siden den var litt gammel at det var den som var synderen.

Etter et par måneder bestemte jeg meg får å kjøpe en ny ruter og kjøpte meg en ny SMC Ruter(7004VBR V.2), men problemene var fortsatt der.

Jeg begynte da å lese i flere forums og fant da ut at det var mange fler enn meg som har hatt det samme problemet med Terayon Modemene og flere forskjellige rutere(linksys,smc og d-link bla).

Har prøvd å åpne porter, klone MAC adressen, oppgradere firmware og en del andre ting uten å lykkes.

Lurer derfor på om noen har noen råd til hva jeg kan gjøre eller tips om rutere som fungerer bedre sammen med Terayon modemene.

Er veldig irriterende og det er omtrent umulig å spille over nettet når man mister forbindelsen i tid og utide.

Noen ganger kan jeg gå en hel dag uten problemer andre dager mister jeg forbindelsen konstant.

Håper noen kan hjelpe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...