Potetdamen Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Var uheldig å skru oppløsningen altfor høyt i Gta:vice city,så nå er det bare en svart skjerm når jeg starter gta-vc. Hvordan få den ned uten å reinstallere..osv..? Geedoo. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 vist skjermen bare vert svart med ein gang du startet spelet, så må du nok reinstalere det (ta backup av savefilene dine, ligger i mine dokumenter) du kan evt. prøve å legge inn patchen. eg har aldri hørt om dette problemet før. du kan og prøve å opdatere drivarane til skjermkortet ditt. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Om det er slik at det er skjermen din som ikke tåler oppløsningen, så kan faktisk eneste utvei være å reinstallere. Om du da ikke finner en ekstern options-meny i ført av en trainer eller noe sånt. Lenke til kommentar
insider Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 En som jeg var på et lan med hadde samme problem - vi fikset det at vi hadde en annen pc som vi husker hvilken vei vi skulle trykke for å komme inn på menyen for oppløsning. Ellers er eneste vei å reinstalere - husk å ta vare på savegames ! Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 En som jeg var på et lan med hadde samme problem - vi fikset det at vi hadde en annen pc som vi husker hvilken vei vi skulle trykke for å komme inn på menyen for oppløsning. Ellers er eneste vei å reinstalere - husk å ta vare på savegames ! det der har jeg gjort mange ganger, det. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2004 aah, får ta en reinstall da. Lenke til kommentar
genesis Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 det må nok bli ny skjerm og X880XT nå...... har ikke vc innpå, da skulle jeg gitt deg directions. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 Jeg fikk til, sletta bare gta_vc.set så funka det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå