Battone Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Er denne telefonen låst til Vodafone? Om ikke, noen som har en bra utenlandsk butikk som selger den? Lenke til kommentar
molna Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Dette med GX10/20/30 har da vært diskutert 100 ganger før og du finner linker til tyske nettbutikker som selger SIM-free versjoner hvis du bare søker Lenke til kommentar
Battone Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2004 Jeje, jeg søkte her, luring, men søkeverktøyet til dette forumet suger litt... Jeg satte dette sp.målet her etter å ha tatt ett google søk og lest igjennom mye rart.. jeg fant ett innlegg på akam.no, ingen her da.. Ellers var de svenske sidene som jeg fant mer informativ, da dem ga meg info om hvilke firmaer som låser opp telefonen... Uansett, takk for hjelpen, ditt svar ga meg veldig mye... Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Om du søker på gx30 så får du opp masse treff som gir deg svar på det du lurer på. Bare husk å endre tidsfristen som er på 30 dager til lengre bak i tid. Gjør du dette så finner du det du lurer på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå