Gå til innhold

Ødelegger de for seg selv?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mye av sympatien min forsvant brått, noe jeg ikke er alene om.

Jeg for min del har aldri sympatisert med terrorister som disse utarter seg for å være, men om det endrer mitt syn på Irak-krigen er en annen ting. Dette ser jo fryktelig ut på TV, men ærlig talt så er dette en dråpe i havet.

Lenke til kommentar
Mye av sympatien min forsvant brått, noe jeg ikke er alene om.

Jeg for min del har aldri sympatisert med terrorister som disse utarter seg for å være, men om det endrer mitt syn på Irak-krigen er en annen ting. Dette ser jo fryktelig ut på TV, men ærlig talt så er dette en dråpe i havet.

Helt enig med deg.

Poenget mitt er at denne hendelsen ble en motvekt til avsløringene om fangemishandling.

Lenke til kommentar
Poenget mitt er at denne hendelsen ble en motvekt til avsløringene om fangemishandling.

Det stemmer, men veier ikke like tungt hos meg. Vis snakker her om terrorister vs. "freedom fighters". Skandalefaktoren er defintivt større i bildeavsløringene.

Lenke til kommentar

Det stemmer, men veier ikke like tungt hos meg. Vis snakker her om terrorister vs. "freedom fighters". Skandalefaktoren er defintivt større i bildeavsløringene.

Mannen i gaten synes ikke det.

Lenke til kommentar
dog er fangemishandlingene mer omtalt enn halshuggingen. Og omtalt over lengre tid.

(utenom på internett da)

Det er jo fordi mishandlings-saken har USA skyld i, samt at den er uoppklart.

Man driver jo ikke med ekstrasending på nyhetene med spekulasjoner om hvem som skjærte hodet av hvem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...