alexf Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 (endret) Terrorister svarer med henrettelse av sivil amerikansk fange. CNN. Yahoo! News. VG. Hatet er stort. Grunnene kan være mange. Men, er det et smart trekk? Endret 11. mai 2004 av alexf Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Tja.. snur man på flisa så kan man si at det ikke er så smart av USA/ FN å være i Irak. Amnesty International has accused British soldiers in Iraq of killing civilians, including an eight-year-old girl and a wedding guest, when they posed no apparent threat. Artikkelen. Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Neppe et smart trekk, men dette kommer ikke særlig overraskende på meg tatt i betraktning de avsløringene som er kommet fra det beryktede fengselet jeg ikke husker navnet på. Lenke til kommentar
alexf Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2004 Mye av sympatien min forsvant brått, noe jeg ikke er alene om. Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Mye av sympatien min forsvant brått, noe jeg ikke er alene om. Jeg for min del har aldri sympatisert med terrorister som disse utarter seg for å være, men om det endrer mitt syn på Irak-krigen er en annen ting. Dette ser jo fryktelig ut på TV, men ærlig talt så er dette en dråpe i havet. Lenke til kommentar
alexf Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2004 Mye av sympatien min forsvant brått, noe jeg ikke er alene om. Jeg for min del har aldri sympatisert med terrorister som disse utarter seg for å være, men om det endrer mitt syn på Irak-krigen er en annen ting. Dette ser jo fryktelig ut på TV, men ærlig talt så er dette en dråpe i havet. Helt enig med deg. Poenget mitt er at denne hendelsen ble en motvekt til avsløringene om fangemishandling. Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Poenget mitt er at denne hendelsen ble en motvekt til avsløringene om fangemishandling. Det stemmer, men veier ikke like tungt hos meg. Vis snakker her om terrorister vs. "freedom fighters". Skandalefaktoren er defintivt større i bildeavsløringene. Lenke til kommentar
alexf Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2004 Poenget mitt er at denne hendelsen ble en motvekt til avsløringene om fangemishandling. Det stemmer, men veier ikke like tungt hos meg. Vis snakker her om terrorister vs. "freedom fighters". Skandalefaktoren er defintivt større i bildeavsløringene. Mannen i gaten synes ikke det. Lenke til kommentar
OeO Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 dog er fangemishandlingene mer omtalt enn halshuggingen. Og omtalt over lengre tid. (utenom på internett da) Lenke til kommentar
alexf Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2004 dog er fangemishandlingene mer omtalt enn halshuggingen. Og omtalt over lengre tid.(utenom på internett da) Det er jo fordi mishandlings-saken har USA skyld i, samt at den er uoppklart. Man driver jo ikke med ekstrasending på nyhetene med spekulasjoner om hvem som skjærte hodet av hvem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå