TDK Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Fatter ikke at de fortsatt sender med Tomb Raider, det siste spillet er verdiløst + at gutta som laget det har sparken ("core" tror jeg). *grøss* Jeg fikk det spillet med mitt nå solgte 9800xt kort. 1. umulig å styre 2. Det fucka pc'en min... Ergo et irreterende spill som var gøy i 3,5 sekunder.... Uansett er det ute av hus.... Men jeg skjønner ikke at ASUS kan tjene penger på sånt... Hvem kjøper et kort som koster mer og ser bedre ut? Har majoriteten av databrukere vindu i kabinettet og sitter og titter med lommelykt på skjermkortet sitt? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) Men jeg skjønner ikke at ASUS kan tjene penger på sånt...Hvem kjøper et kort som koster mer og ser bedre ut? Har majoriteten av databrukere vindu i kabinettet og sitter og titter med lommelykt på skjermkortet sitt? Det morsomme med dette poenget synes jeg er at vifte løsningene peker ned, ergo umulig å få øye på om man ikke henger kabinettet i taket evnt instalerer speil i bunnen (noe jeg ikker er i tvil om mange gjør) ps: håper jeg slipper å få tomb raider en gang til på x800pro versjonen til Sapphire, fikk det først med Powercolor 9800pro kortet. Endret 18. mai 2004 av simalarion Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2004 Er jo enkelte som lar seg smigre av ASUS sin "pene" design da. Lenke til kommentar
genesis Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 lurer på hvor mye ASUS sitt X880XT vil koste her til lands....... off så må man jo ha to også_ http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=244186 dobbel_off heldigvis skal ikke jeg gå for ASUS Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Jeg MÅ ganske enkelt ha meg sommerjobb, for jeg MÅ ganske enkelt ha nytt kort. Men å betale så ekstremt mye mer for ASUS er helt idiotisk i mine øyne. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Er det noen som har en Norsk pris på Asus kortet da?, har ikke funnet det for salg enda. Angrer litt på at jeg ikke bestilte dette i steden for x800pro Sapphire, sikkert bedre og klokke.http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=2786 Lenke til kommentar
floffan Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Er det noen som har en Norsk pris på Asus kortet da?, har ikke funnet det for salg enda. Angrer litt på at jeg ikke bestilte dette i steden for x800pro Sapphire, sikkert bedre og klokke.http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=2786 Jeg skal helt klart holde meg til sapphira. Har 9800pro fra sapphira og er Kjempefornøyd. . Men kommer tomb raider spillet på x800 så blir jeg syr. (Er et sykt dårlig spill som kun er beregnet for kontrolere på playstation) Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Jeg vil ikke ha Asus X800Pro likevel når det er en bundle på det som jeg ikke trenger. dessuten koster det mer enn det smaker. skal heller bestille et Sapphire X800 Pro. åssen er det man avbestiller ting på databutikken? finner ikke noen oversikt over min ordre der. Må man sende mail? Lenke til kommentar
*Tronaldo* Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Det er jo interessant at prisen på XT utgaven korrelerer nøyaktig med det jeg har tjent på overtid foreløpig denne måneden... Spørs om fristelsen og muligheten blir for stor. Da blir kona glad *Tronaldo* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå