Gå til innhold

Klare bilder av Sapphire Radeon x800 + pakkning

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
HVIS half-life 2 komme med kortet. Då trenger jeg ikke å tenke meg om 2 ganger om å kjøpe kortet  :p  .

Det spillet ska eg ha for som mulig :devil:

Half-Life 2 blir nok å komme med PRO også.

Jepp, ihvertfall med Sapphire sitt ;)

Hvis HL2 noen gang kommer da :p

Lenke til kommentar
NoXic^ Skrevet 18/05/2004 : 18:37
(clvn @ 18/05/2004 : 18:36)

Kommer selve Half Life 2 spillet med kortet, eller er det bare en sånn kupong som fulgte med radeon 9800pro? 

nei, hva tror du ? :confused:

veit ikke...

NoXic^ Skrevet 18/05/2004 : 18:38

(Merlin @ 18/05/2004 : 18:33)
(^Th0mas^ @ 18/05/2004 : 18:23)
(floffan @ 18/05/2004 : 18:18)

HVIS half-life 2 komme med kortet. Då trenger jeg ikke å tenke meg om 2 ganger om å kjøpe kortet    .

Det spillet ska eg ha for som mulig

Half-Life 2 blir nok å komme med PRO også.

Jepp, ihvertfall med Sapphire sitt

Hvis HL2 noen gang kommer da

ikke sant :p

Lenke til kommentar
Kommer selve Half Life 2 spillet med kortet, eller er det bare en sånn kupong som fulgte med radeon 9800pro?

Selvfølgelig kommer det med en kupong, spillet skal jo gis ut i midten av sommeren og X800 ankommer norske butikker i slutten av dette månedsskiftet.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig kommer det med en kupong, spillet skal jo gis ut i midten av sommeren og X800 ankommer norske butikker i slutten av dette månedsskiftet.

K.Men da kan jeg like gått vente på x880 som komme 1 mnd senere. Siden jeg har sapphira 9800pro fra før så blir det vel bedre å ha den i agp og x880 i pcie :yes::yes: . (Siden jeg bruker 2 skjermer)

Lenke til kommentar
Jeg går nok for XT Asus versjonen.

Tv inn også er fint  :yes:

ASUS sine kort er skyhøyt overpriset bare på grunn av et kulere design.

Virker ikke som om de blir så overpriset denne gangen. Ifølge The Inquirer vil ASUS versjonen koste $399 for X800Pro og $499 for X800XT ;)

Edit_ skrivefeil

Endret av Merlin
Lenke til kommentar

Da blir vel XT versonen fra Asus liggende på Ca. 5600,- her til lands. :roll:

Fra The Inq

The firm told us Asus will sample AX800, its Radeon X800PRO card, by the end of the month and it will cost $400 $ in the US and £290 + VAT in the UK.

Its AX800XT samples based on Radeon X800XT should be ready at the same time and will cost $499 or £350 + VAT in the UK.

Endret av Robin B
Lenke til kommentar
Fatter ikke at de fortsatt sender med Tomb Raider, det siste spillet er verdiløst

det er vel derfor dei sender det med. dei har vel ein avtale med core/eidos om å bli kvitt overskuddslageret av spela dei ikkje får selgt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...