Gå til innhold

Bestille AMD mobile cpu


Anbefalte innlegg

Lurer bare på hvor folk har fått tak i overklokkingsvennlige mobile cpu'er. Ser at mamoz selger, og regner med at eg bestille der, men eg lure på om noen har noen innvendingar? xp2400+ mobile skal vell være mest overklokkingsvennlig når det står :FJQ4C på cpu'en ?

 

Mvh Paul

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lurer bare på hvor folk har fått tak i overklokkingsvennlige mobile cpu'er. Ser at mamoz selger, og regner med at eg bestille der, men eg lure på om noen har noen innvendingar? xp2400+ mobile skal vell være mest overklokkingsvennlig når det står :FJQ4C på cpu'en ?

 

Mvh Paul

Riktig med at det skal stå FJQ4C i stepping nummert.

XP-M 2400+ 35 watt

Det er den beste!

Endret av petter'n
Lenke til kommentar
Lurer bare på hvor folk har fått tak i overklokkingsvennlige mobile cpu'er. Ser at mamoz selger, og regner med at eg bestille der, men eg lure på om noen har noen innvendingar? xp2400+ mobile skal vell være mest overklokkingsvennlig når det står :FJQ4C på cpu'en ?

 

Mvh Paul

Riktig med at det skal stå FJQ4C i stepping nummert.

XP-M 2400+ 35 watt

Det er den beste!

Den du linker til der er pris i Danmark. Billigere i NOK

Lenke til kommentar
Lurer bare på hvor folk har fått tak i overklokkingsvennlige mobile cpu'er. Ser at mamoz selger, og regner med at eg bestille der, men eg lure på om noen har noen innvendingar? xp2400+ mobile skal vell være mest overklokkingsvennlig når det står :FJQ4C på cpu'en ?

 

Mvh Paul

Riktig med at det skal stå FJQ4C i stepping nummert.

XP-M 2400+ 35 watt

Det er den beste!

Den du linker til der er pris i Danmark. Billigere i NOK

Link til norsk pris

 

Du må bare lete deg fremXP-M 2400 45 watt

Endret av petter'n
Lenke til kommentar

Petter'n.. Det var en lur link, husk "open in new window", ellers linker du bare til defaulten :)

 

Skal kjøpe samme prosessor, men er det ikke litt merkelig at mamoz selger denne: til kroner 1900,- mens itbutikken selger samme for 800? :hmm:

Endret av fLR
Lenke til kommentar
Petter'n.. Det var en lur link, husk "open in new window", ellers linker du bare til defaulten :)

 

Skal kjøpe samme prosessor, men er det ikke litt merkelig at mamoz selger denne: til kroner 1900,- mens itbutikken selger samme for 800? :hmm:

WTF???

 

Da må mamoz tjene rått på den cpu'en ass...

Eller feilprisa den...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...