Furyfax Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Lurer bare på hvor folk har fått tak i overklokkingsvennlige mobile cpu'er. Ser at mamoz selger, og regner med at eg bestille der, men eg lure på om noen har noen innvendingar? xp2400+ mobile skal vell være mest overklokkingsvennlig når det står :FJQ4C på cpu'en ? Mvh Paul Lenke til kommentar
Herm Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Finner masse info om XP-M i denne tråden. Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 (endret) Lurer bare på hvor folk har fått tak i overklokkingsvennlige mobile cpu'er. Ser at mamoz selger, og regner med at eg bestille der, men eg lure på om noen har noen innvendingar? xp2400+ mobile skal vell være mest overklokkingsvennlig når det står :FJQ4C på cpu'en ? Mvh Paul Riktig med at det skal stå FJQ4C i stepping nummert. XP-M 2400+ 35 watt Det er den beste! Endret 11. mai 2004 av petter'n Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Lurer bare på hvor folk har fått tak i overklokkingsvennlige mobile cpu'er. Ser at mamoz selger, og regner med at eg bestille der, men eg lure på om noen har noen innvendingar? xp2400+ mobile skal vell være mest overklokkingsvennlig når det står :FJQ4C på cpu'en ? Mvh Paul Riktig med at det skal stå FJQ4C i stepping nummert. XP-M 2400+ 35 watt Det er den beste! Den du linker til der er pris i Danmark. Billigere i NOK Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 (endret) Lurer bare på hvor folk har fått tak i overklokkingsvennlige mobile cpu'er. Ser at mamoz selger, og regner med at eg bestille der, men eg lure på om noen har noen innvendingar? xp2400+ mobile skal vell være mest overklokkingsvennlig når det står :FJQ4C på cpu'en ? Mvh Paul Riktig med at det skal stå FJQ4C i stepping nummert. XP-M 2400+ 35 watt Det er den beste! Den du linker til der er pris i Danmark. Billigere i NOK Link til norsk pris Du må bare lete deg fremXP-M 2400 45 watt Endret 12. mai 2004 av petter'n Lenke til kommentar
fLR Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 (endret) Petter'n.. Det var en lur link, husk "open in new window", ellers linker du bare til defaulten Skal kjøpe samme prosessor, men er det ikke litt merkelig at mamoz selger denne: til kroner 1900,- mens itbutikken selger samme for 800? Endret 12. mai 2004 av fLR Lenke til kommentar
RickRoll Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Petter'n.. Det var en lur link, husk "open in new window", ellers linker du bare til defaulten Skal kjøpe samme prosessor, men er det ikke litt merkelig at mamoz selger denne: til kroner 1900,- mens itbutikken selger samme for 800? WTF??? Da må mamoz tjene rått på den cpu'en ass... Eller feilprisa den... Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 30. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2004 Noen som vet om en engelsk webshop som har 2400+ mobile eller 2600+ mobile inne ? Min får bor i england tenkte han kunne kjøpe til meg, åsså sender han meg en "gave" Lenke til kommentar
Endre Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Furyfax, http://www.cpucity.co.uk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå