P-in-P Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Hei! Kan dere gi meg en anbefalning til hovedkort? Mine kriterier - Må støtte AMD 64 (seff) - MÅ støtte denne rammen ---> Klikk her ---< - Ha innebygd lydkort - Ha innebygs nettverkskort - Koste under 1000,- - Webshoppen som har det må ha det på lager og kunne levere raskt - Helst ikke fra komplett! BTW: Har ikke noe imot komplett! Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2004 En annen ting også: - Bør ha mulighet for 4 p-ata enheter, 3 til nøds! - Bør også ha mulighet for minst 2 s-ata disker! Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 (endret) Har lest mye om dette kortet (Gigabyte K8NSNXP) med nForce 3 250 GB brikkesett. Og her er en test av kortet. Dette kortet skal ikke være kresent på minne Endret 12. mai 2004 av knutern_ Lenke til kommentar
Mima Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Men det koster 1790,- da. Kravet var vel under 1k ? Sjekk ut noen av de albatron korta. Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Ikke sett mange kort av standard du beskriver til under 1000 kr med siste chipsett. Ville om mulig legge litt mer penger i det.. Nforce3 250 chipsettet er verdt det om du overklokker Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2004 Har ikke tenkt å overklokke! Støtter albatron kortene den rammen jeg har? Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Har ikke tenkt å overklokke! Støtter albatron kortene den rammen jeg har? Den burde, men det er bare å sjekke albatron sine sider for hvilke ram typer de støtter, så ser man det som regel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå