Gå til innhold

Valget står mellom Ericsson P900 eller Qtek 8080

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Jeg skal kjøpe ny mobiltelefon og da i den forbindelse står valget mellom Sony Ericsson P900 og Microsoft Qtek 8080..

Hvilken av disse mobilene burde jeg kjøpe?

Trenger Synspunkter og råd!

Har du erfaringer med en av disse? Skriv gjerne et svar! ikke vær sjenerte!

På fohånd Takk!

Mobil J

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Qtek 2020 er jo egentlig den tlf. som er "den virkelige konkurenten" til p900, men i praktikken må jeg si at p900 er overlegen på en rekke områder. Bla. er manglen på ordentlig tastatur upåklagelig på2020.

Ellers som flere har nevnt så har p900 bedre skjerm,batteritid, bedre os og er langt mere stabil enn 8080.

Jeg har selv hatt p900 og må si meg svært fornøyd. Eneste jeg kan utsette på den er størrelsen i visse situasjoner.

Konklusjon: Kjøp p900 ;)

Lenke til kommentar

Jeg personlig har ikke hatt noen av disse to telefonene. Men har hatt Qtek 7070 da, den var jo så som så. Men det begynner å bli en stund siden, så den gangen var den jo ganske grei! Men jeg personlig ville gått for P900. Pga at jeg synes den er mye tøffere, det er også mere en PDA enn en mobil. Mens 8080 er en mobil som er ganske avansert da. Qtek har dessuten ikke så bra batteritid som P900 og skjermen ikke minst er bedre på P900 enn på 8080! Løp og kjøp P900 du :thumbup:

Lenke til kommentar

Her er min erfaring med qtec 8080: Amobil.no

Kan forøvrig fortelle at det er ganske stor forskjell på p900 og qtec 8080. Begge har mange funksjoner. P900 har mykje bedre blåtann enn qtecen syns eg. Ellers er det vel størrelsen på skjermen da, p900 har jo stor skjerm, noe forsåvidt qtec også har. Størrelses messig er qtec litt lengre enn p900, og p900 er breiere.

Håper dette hjalp litt.

Mvh Jan Erik

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...